Hallo, Ik ben op dit moment 9 dagen overtijd en ben al een tijd bezig zwanger te worden. Ik heb een test gedaan eergisteren voor de gein maar deze was negatief. Ik heb nu sinds een week dat ik ongelooflijk vermoeid ben, duizelig, misselijk en ongelooflijk prikkelbaar. Ik dacht dat het van de ongesteldheid kon zijn, maar ik heb alleen slijm met oud bloed gehad. En sinds gisteren heb ik er hoofdpijn, een hard gevoel in mijn buik en ik heb op sommige plekken huiduitslag waaronder mijn gezicht. Kan het zijn dat ik als nog zwanger ben? ik doe over een paar dagen de test overnieuw.
Nee de pil ben ik al mee gestopt sinds juni 2010, maar heb altijd een rare menstuatie gehad van twee dagen. Maar heb tot nu tot nooit gehad dat de menstruatie te laat was. Dus daarom mijn vraag, want we willen wel het beiden dolgraag dat het eindelijk raak is. Ondanks alle elende die we nu hebben..
Weet je zeker wanneer je eisprong is geweest? Ik ben toen in feb 2001 gestopt met de pil, eerste maanden regelmatig en vanaf augustus ging het toen mis met cyclus van 6 weken en daarna 4 maanden. Dus het kan nog steeds ontpillen zijn hoor Maar heel veel succes en hopelijk toch snel een mooie positieve test
Ik heb nooit bewust de eiersprong gevoelt, was er nog niet zo seriues mee bezig als ik eerlijk ben, om de eisprong bij te houden enz enz.. Maar hoop natuurlijk niet dat het ontpillen is.. maar als het te lang duurt ga ik naar de huisarts. Ik heb een kruidvat zwangerschaptest gedaan waarvan je twee in een verpakking hebt, ik hoorde dat die wel betrouwbaar zijn. Maar een vriendin zei vandaag al je lijkt wel zwanger, toen ik duizelig was en een lekkernij waar ik normaal veel van neem, nu liet staan omdat ik verzadigd en misselijk was en ze huiduitslag zag in mijn gezicht. Maar wat is het dan moeilijk om je mond te houden omdat je het niet zeker weet.
Het kan nog wel komen van het ontpillen, dat kan zeker tot de 9 maanden duren... Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt Hopelijk in de vorm van een mooie posi test
Ik snap iets niet, ik bedoel het niet gemeen hoor, maar je probeert al een tijd zwanger te worden en je bent 9 dagen over tijd en je doet voor de gein een zwangerschapstest? Dat is toch niet meer voor de gein? Dat is dan toch heel serieus? Of niet? Haha. Het staat wel heel grappig. Ik denk verder dat je alleen maar kan afwachten al verwacht ik dat het niks is helaas. Na 9 dagen zou je wel onderhand een positieve test moeten hebben of in ieder geval een lichte streep. Maar..... de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Ik bedoel er mee... dat ik ook niet verwachte dat ik zwanger kon zijn, maar omdat ik een test had die bijna overtijd was, heb ik het voor de gein had gedaan als het ware.. ik had op dat moment ook geen symptonen en verwachte gewoon dat ik nog ongesteld zou worden. Maar toen ik twee dagen later keek op de kalender keek en een opgeblazen gevoel en misselijk was, had ik iets zo iets van o god ben overtijd. En krijg steeds meer dingen erbij die er op kunnen wijzen, maar heb een nieuwe test en ga het over twee dagen weer doen. Want mijn vriend wil nu wel zeker weten en hoelang ik als ik het ben, als ik het ben. Hij heeft een van CB gehaalt met indicator van de aantal dagen of weken.
O, op die manier. Nu snap ik hem. Lijkt me heerlijk om op de kalender te moeten kijken om te constateren dat ik overtijd ben. Helaas ben ik er zo 1 die de dagen aftelt tot de nod hihi. De cb met digi is prima. En die met indicator is weer iets gevoeliger dan de gewone digi. Hij meer vanaf 25 hcg dus aks je zwanger bent dan zou die toch echt wel positief moeten aangeven nu. Geen getuur naar streepjes. Ik hoop het voor je meid! Heel veel succes!
Ben nog steeds niet ongesteld, maar heb inmiddels twee testen gedaan met ochtend-urine om het 100% zeker te zijn. Maar beide testen negatief... Ik wacht nu komende maand of ik wel of niet ongesteld word, is dit niet zo ga ik braaf ff bij de Huisarts langs. Misschien dat hij/zij een antwoord heeft. Maar het voelt wel als een flinke domper dat de twee testen negatief zijn, maar de symptonen zijn nog wel aanwezig. En ik weet niet meer wat ik moet voelen...