Zien jullie wat?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by cristel28, Dec 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

ik zie wel een streep!
    het is wat vroeg..maar ik heb ook vroeg getest..over paar dagen gewoon weer testen en dan hopen dat ie wat donkerder is :D
    Liefss

2. Gonca

Gonca Bekend lid

Oct 27, 2009
    743
    0
    0
    Hmmm,

Als je zwanger bent, dan komt dat door zwangerschap,
    en als je niet zwanger bent ?

Maar goed dat zien we dan over paar dagen,
    test maar 4 dagen voor nod,
    zoals ik zei; ik heb 4 dagen voor nod positief getest.

3. cristel28

cristel28 Actief lid

Oct 24, 2010
    342
    0
    0
    Gemeente
    Groningen
    Geen idee, heeft geloof ik iets met hormonen te maken, niet altijd met zwangerschap.. Ben alleen erg benieuwd of er ook iemand is die hier wel bekend mee is, en of het , aangezien ik al een kindje heb, misschien eerder op gang zou komen..

Ben vanaf morgen tot zondagavond heerlijk een langweekend weg, dus ook ff geen tijd om te gaan testen.. Dat scheelt een boel denk ik, even heerlijke afleiding!!

4. snelly

snelly Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Zo jij bent vroeg met testen ik hoop het wel voor je hoor meid. Die borsten zijn rare dingen ha ha. Ik heb 8mnd bv gegeven. 1,5 jaar lang nog steeds melk uit de borsten.Toen ik in aug weer zw was dacht ik nou dan moet die melk wel meer worden en wat denk je helemaal verdwenen geen melk meer, ik snap niks meer van die borsten maar ja als ze hun werk maar doen. Ik was de eerste in de fam die bv kon geven dus eigenlijk ben ik wel een beetje trots op ze ha ha.

Nog effe wachten meid spannend he ik heb het ook ik kan pas rond 1jan testen maar ik zit nou al op hete kolen ha ha.

fijn weekendje weg

5. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,047
    46
    48
    friesland
    Dit is volgens mij al je derde topic in korte tijd over lichte streepjes. Ben je al naar de huisarts geweest voor een bloedtest? Anders zou ik de testen achter slot en grendel gooien en niet eerder testen dan wanneer je nod is.
    Bij het vorige topic testte je rond je eisprong, nu net naar je eisprong. Het heeft helemaal geen zin om op zulke gekke tijden te testen.
    Dus ik zou zeggen of naar de huisarts vragen om een bloedtest, dan ben je misschien al zwanger van de vorige ronde. Of gewoon wachten tot je nod en dan alleen genoegen nemen met een knaltest.

6. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Meid ik hoop dat je zwanger bent maar je maakt jezelf gek op deze manier..ik kan het weten want ik ben ook een testfreak!! Succes met zwanger worden!

7. gimena

gimena Niet meer actief

je bent wel erg vroeg met testen haha :)
    zou gewoon pas paar dagen voor je NOD opnieuw testen.

8. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Het is misschien een beetje een rare beredenering. Maar zoals je zelf al zegt, kunnen die druppels uit je borsten ook komen van hormonen, los staand van een zwangerschap.

Het zelfde heb ik ook een keer meegemaakt met een vriendin van me. Ze testte ook steeds vaag positief, en had ook druppels uit de borsten. En andere symptomen (misselijk, opgezette buik et.)
    Zij bleek schijnzwanger te zijn. Je lichaam kan je zo voor de gek houden, dat het net lijkt of je zwanger bent, maar in werkelijkheid helemaal niet bent.

Ik wil je er in ieder geval voor waarschuwen om er niet al teveel mee bezig te zijn. Natuurlijk is niks goed waar ''te'' voor staat, behalve tevreden. Maar het kan wel je leven gaan beheersen en heel veel geld gaan kosten.

Ik hoop echt voor je dat je toch zwanger bent en anders snel zwanger zult worden!!! Ik wilde dit alleen maar even aan je kwijt ter info.

9. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    meid ik heb je test eens aandachtig bestudeert en ben tot de conclusie gekomen dat hij negatief is. Ik zie namelijk wel wat roze maar ik zie links van jouw pijltjes ook een witte streep en volgens mij moet daar de roze streep naar boven komen als je zwanger bent. Ik heb ook wel eens van die testen dan blijft er roze hangen en waar de streep van zwanger zou moeten staan staan dan een witte streep:(:(
    Ik zou pas na nod pas weer testen dan heb je meer duidelijkheid.
    Succes

Share This Page