Hey meiden... Ik heb echt jullie hulp nodig.!! Wat denken jullie hiervan? De bovenste is van afgelopen zaterdag (15-1) en de onderste is van vanmorgen (17-1). Nu moet ik er wel eventjes iets bij uit leggen... Ik lees op dit forum veel over indrooglijntjes. Nu is het dus zo dat ik bij beide testen langer als 10 minuten heb moeten wachten. Na mijn idee waren ze binnen die 10 minuten heeeeeeeeeeeeeeeel licht, en ze werden na verloop van tijd donkerder... na een minuut of 25/30..!! Op de handleiding stond... test niet meer aflezen na 30 minuten? Het was dus binnen de tijd.. maar het duurde wel lang(er).!! Kan het namelijk nog steeds niet bevatten... wij zijn namelijk echt nog maar net bezig.. ik ben ik november gestopt met de pil... dus het komt nu best wel snel en overwacht... maar mocht het zo zijn ... dan zijn we er echt super super blij mee.!! We wouden graag allebei jong ouders worden... en misschien heel misschien is het ons wel gelukt.... Als ik mijn cyclus van 32 dagen aanhou dan ben ik nu 2 dagen overtijd.. maar de laatste keer was die 35 dagen.!! Dus dan zou ik nu 2 dagen voo nod zitten. Liefs.....
Hier nog een foto.. van de test van vanmorgen.!! Dit is dus dezelfde als die hierboven staat (de onderste van de 2)
Ik vind de tweede wel duidelijk, mijn test had net zo'n kleur streepje. Heb de dag erna een cb digi gedaan. Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd.
GEFELICITEERD!! als je voor je gevoel bevestiging nodig hebt danzou ik ff langs kruidvat of trekpleister fietsen..2 v 5 euro en die zijn gevoeliger!!.. of een digi.. kan ook.. maar deze is POSITIEF hoor!
hi will39, ik ben geen expert ofzo maar volgens mij is dat echt wel gewoon een (licht) lijntje, en of het nou licht is of donkerder; een positieve test is een positieve test! ben je wellicht heel snel geweest met testen? probeer het anders morgen of overmorgen nog eens!
Positief hoor! Binnen 30 minuten is goed, als het in de handleiding staat. En inderdaad even naar de Kruidvat! Welke test is dit eigenlijk?
Deze testen komen bij babyboomshop.nl vandaag.!! Heb voor de zekerheid dit weekend testen besteld van matcare (voor de zekerheid).....!! die komen als het goed is morgen binnen...!!
Hier een laatste update.. dit wil ik jullie namelijk niet onthouden!! Vanmiddag snel uit het werk en even langs de winkel... een clearblue digital opgehaald.!! ... en toen kwam de lange weg naar huis... wel zwanger... niet zwanger... wel zwanger of toch niet.!! Eenmaal thuisgekomen de test gedaan.... en wat stond er groot in beeld... ZWANGER.!! Dus geen gedoe meer met de streepjes gewoon een zwart op wit bevestiging....!! Zit echt nog helemaal te bibberen op de bank....... whaa het is gewoon echt... nu maar afwachten hoe het allemaal gaat lopen... Meiden... trouwen bedankt voor jullie reacties... echt top.. en lief.!! Liefs
PRACHTIG.. bevestiging voor jou wat wij allang wisten..hihihi.. en nu een mooie banneruitzoeken..FIJNE zwangerschap gewenst en nog een keer GEFELICITEERD!!!