zien jullie wat?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pindakoek, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Maar als je tussen nu en vrijdag ongesteld moet worden ben je misschien niet dan heel veel te vroeg aan het testen en kan je dan niet beter gaan testen als je echt niet ongesteld word. Enige wat ik erover zou zeggen is dat je jezelf niet zo gek moet maken meid!! Elke dag testen terwijl je nog ongesteld (of niet) moet worden. Ik zou er echt verdrietig en onzeker van worden als ik dat zo zou doen. Komt het dan komt het toch wel (die positieve test) en zul je nog even geduld op moeten brengen.

Ik zou zeggen wacht af of je ongesteld word of niet en als je volgende week nog niet ongesteld ben ga dan een testje doen. Nu elke dag blijven testen (meerdere malen per dag) ga je je echt niet beter door voelen.

Wens je succes meid!!

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou gezellig zo...
    wat voor test was die laatste eigelijk? want zulke zijnn toch juist veel hcg nodig?
    ik vind sommige reactie's nog niet eens zo schokkend maar kan me wel voorstellenn dat het frustrerend is als jij wel het streepje ziet en anderen niet. maar niet laten sluiten, gewoon niet reageren. Ik hoop dat je ongie uitblijft...

3. Jana1983

Jana1983 Lid

23 mei 2011
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap pindakoek wel.(al heb ik vanavond ook gereageerd over dat bloedtesten maar een paar uur duurt) Vooral als je al lang bezig bent. Ik heb ook elke maand weer getest en ik zag op veel testen wel een streepje. Andere zagen ze soms wel en soms niet en ik liet me echt gek maken.
    Ikzelf ben oktober 2008 gestopt met de pil. Heb ondertussen al ICSI pogingen achter de rug.

Meis laat je niet gek maken en blijf positief...

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Op verzoek van TS gesloten

Deel Deze Pagina