vind het altijd leuk om in photoshop even te vogelen maarre, ik zie dus wel wat. er ligt ook heel licht een streepje op. die pixels zouden niet zo opkleuren als er niet een bepaalde kleur onder zou zitten.. zou over een paar dagen nog eens testen!
Ik zie op de eerste foto ook vaag iets. Maar weet niet of dat iets zegt.... Ik blijf je nog even volgen en hoop het heel erg voor je. Liefs Tara
Bedankt voor alle reacties!!! Amy bedankt voor het knutselen haha! Doe er morgen nog wel eentje en wacht het af...heb wel hoofdpijn met vlagen en ben een beetje misselijk lijkt het...
Ik zie helaas niks.... Ben je al overtijd? Je kan,ook al staat er op de testen dat je 4 dagen voor je NOD kan testen,toch pas echt testen als je overtijd bent. Nu maak je je alleen onzeker. Ik hoop dat je gauw een mooie knallende test hebt!
Vannochtend test gedaan..zal nog ff wachten een paar. Dagen. Spitsmuis: nee ben nog niet overtijd en onzeker maak ik me toch al de afgelopen maanden....
Phoeh meiden heb zo'n buik wat ontploft haha...beetje ongi gevoel ook maar er komt niks?? Toch nog maar even test gedaan...en zie toch echt een licht roze streepje...zal het dan echt....
ik zie wel iets hoor .. lijkt beetje op de mijne.. ook zo'n twijfelgeval.. probeer het mogen of overmorgen nog een keer.. ik moet ook wachten helaas
sorry meid, ik zie ook niets..ik hoop dat je gewoon te vroeg test en met een paar dagen een knalstreep hebt!
niet lullig bedoelt maar heb jij altijd niet wat van die heeeeele vage streepjes in de testen? staat me iets van bij dat je vaker van dit soort testen hebt... Ik hoop het echt voor je, maar ik zie echt niks en je bent bijna bij je nod dus hou vol...duimpje draait.