zien jullie wat?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pindakoek, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

dus op die test wat je al had gedaan zie je nu een streep...

Moeilijk om te zeggen want het is natuurlijk way over de tijd he

2. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Staat toch vaak op de verpakking, na afleestijd test weggooien...dus niet meer naar kijken, je maakt jezelf gek zo..

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou morgen gewoon nog even eentje doen! als hij dan nog zo licht is dan weet je genoeg..ik hoop voor je dat hij duidelijker is..ik ga morgen meeturen als dat mag :)

4. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Na een kwartier is de test niet meer geldig. Je zult dus echt tot maandag moeten wachten. Ben erg benieuwd wat er uit komt. Ik heb zelf ook ervaring met een streepje wat mijn man dus echt niet zag en ik wel. Heel licht, nauwelijks zichtbaar. Maar wel zwanger.
    Hoop het dus voor je! Hou ons op de hoogte

5. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Op de oude test die ze gedaan heeft.

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    al opnieuuw getest? :)

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    en en en?

8. MHMW

MHMW Niet meer actief

Als je echt zwanger was geweest, hadden de testjes al duidelijker moeten zijn.

9. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Iik heb niet meer getest...doe het pas weer maandag oof dinsdag...voor degene die zeggen dat de test allang duidelijk had moeten zijn: sommige meiden maken toch ook traag HCG aan..dus er valt niks over te zeggen!! Weet ook niet wanneer ik precies mn. Ei heb gehad. Dusss...

Als ik een duidelijk positieve test heb dan plaats ik hem misschien wel...of niet want menen kijken naar mijn berichtenverleden en dat vind ik echt. Niet cool! Maarja sommige mensen hebben schijnbaar niks anders te doen...

10. Alita

Alita Niet meer actief

Ach meid trek het je niet aan;)
    Ik had bij het topic vage testen een test van je bewerkt ik weet niet of je het al had gezien...

11. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Volgens mij heeft iedereen het beste met je voor, maar wil men je behoeden voor weer een teleurstelling.
    Ik hoop dat je snel positief mag testen.

12. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ja bedankt nog cindy was je helemaal vergeten te bedanken! j

13. Alita

Alita Niet meer actief

oh maakt niks uit..... maar nu zag ik denk ik wel wat jij ook ziet dus wie weet meid!

Trouwens het is altijd moeilijk om het op de foto te krijgen, soms zie jij zelf het wel duidelijk thuis en soms zelfs zien ze op dit forum streepjes terwijl ikzelf thuis niks zie dus ja:cool:

14. Alita

Alita Niet meer actief

dit is dus die test dames;)

15. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    ìk zie wel wat in de verte..

Pinda, gewoon morgen ofzo nog eens testen!

Ikh ou je in de gate, hebnu ook de zenuwen voor je ;)

16. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Bedankt wtje, hopelijk is het bij jou snel raak!!

17. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Wie kijkt er naar je verleden dan!?!
    Bedoel je mij, want dat heb ik nooit gezegd.
    Ik lees hier altijd mee en weet gewoon dat we elke maand een aantal testen van je krijgen te zien en dat het altijd op niks uitdraait...en dat vind ik gewoon sneu voor je.

Ik probeer je daarom gewoon voor een teleurstelling te behoeden.
    Waarom wacht je niet gewoon tot je overtijd bent en dat je dan een test gaat doen...

Zoals ik in mijn vorige bericht aangaf, ik bedoel het goed en ik denk ook dat die andere meiden die ongeveer hetzelfde zeggen het ook goed bedoelen.
    Ik weet zelf hoe het is om lang te moeten wachten en ook ik heb elke maand nog hoop gehad (zelfs toen ik wist dat het niet spontaan ging gebeuren), maar ik ging niet elke maand ver voor mijn nod lopen testen, omdat ik dan mezelf alleen maar gek maakte en achteraf weer keihard op mijn bek ging...

En natuurlijk blijf ik hopen op die positieve test voor je!:D
    Ik schrijf dit echt niet omdat ik het je niet gun, maar ik gewoon heb het beste met je voor!

18. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Beetje vage opmerking. Ze weet zelf niet eens precies hoe haar cyclus is en jij weet het wel?

19. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ben het eens met Loesie.
    Ook ik heb gezegd in mijn opmerking dat je vaker vage testjes heb gehad. Maar dat is NIET omdat ik in je berichtengeschiedenis kijk. Kom zeg, daar begin ik niet aan. Ik herinner me je gewoon omdat je ook al zo lang bezig bent en ik al vaker de teleurstelling bij jou heb meegemaakt.

Ik zie in je onderschrift dat je aan de vooravond van IUI-behandelingen staat. Ik weet wat dat inhoudt en dat gun ik niemand. Ik heb liever dat iedereen zonder de MMM zwanger wordt.

Ik hoop dus met heel mijn hart dat je deze ronde echt zwanger bent!

20. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen

Ik zie hier een streepje :) Heel veel succes !!

Deel Deze Pagina