zien jullie wat?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pindakoek, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ja je hebt een punt;) schoot mij alleen een beetje in het verkeerde keelgat sorry;)

2. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    @ pindakoek: al weer getest vanochtend?? Ben erg benieuwd :)

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Je hebt mijn post niet goed gelezen. Ik zei juist dat dat mijn punt niet was...

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Geeft niet!:D

5. Alita

Alita Niet meer actief

idd laat het rusten pindakoek heeft er het helemaal niet meer over dus ja...

6. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    In mei had ik een paar testen geplaatst dat klopt..dacht dat het al langer geleden was namelijk... maar goed. En dat ik steeds van die vage testen heb zou niet weten hoe dat komt maar daarvoor zitten we nu dus ook in de medische molen he.
    Achja ooit heb ik ooit ook 2 dikke strepen op een testje en ben gewend aan teleurstellingen..dus een test meer of minder maakt ook niet uit!

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Misschien reageren de testen op jouw lichaam...ik weet het anders ook niet. Want op sommige testen lijk ik wel wat te zien (maar ik wil misschien ook graag wat zien) maar je wordt helaas altijd weer ongesteld.

En die 2 dikke strepen, die komen er ooit vast hoor! Is het onbegrepen bij jullie?! Alles is verder goed? (eisprong/zaad enz?)
    Dat maakt het natuurlijk wel zuurder en dan heb je gewoon ook elke maand hoop, want waarom zou het niet lukken, er is toch niks mis zou je denken...

Ik ga in september weer voor een cryoterugplaatsing, jij voor de 1e IUI, misschien kunnen we dan allebei een foto plaatsen van een hele dikke 2e streep!

8. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ach meid,gelukkig zijn de testen niet zo duur(2v5 kv) dus als je dan gerustgesteld bent gewoon lekker blijven testen:D

9. jesje08

jesje08 Niet meer actief

Misscjien een ideetje..ik zou of naar de huisarts gaan om bloed te prikken of ik zou een week niet meer testen.
    Je word zo zelf helemaal dol en gaat dingen zien die je wilt zien..met alle gevolgen van dien,de teleurstelling word heel groot en je hoop verdwijnt als sneeuw voor de zon.
    Ga er lekker op uit, doe leuke dingen en laat dit allemaal even rustten.

10. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Kan ik hieruit opmaken dat je getest hebt en nog steeds niks ziet???

11. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Haha nee heb niet meer getest...wacht het nog ff af..waarschijnlijk krijg ik sensitest testjes morgen binnen :)

12. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    ik blijf komen kijken, hoop dat het iets is en anders komt het ook goed maar duurt het iets langer..

Komt allemaal goed! zeker weten!

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    zo heel wat pagina's verder, morgen ga je weer testen!? je houdt het wel erg spannend hier :D:D

14. napatalama

napatalama Actief lid

5 jul 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    succes pindakoek, enne, morgen hoop ik dat je een hele duidelijke test hebt!

15. Alita

Alita Niet meer actief

succes morgen!!!

16. gimena

gimena Niet meer actief

en al getest?

17. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Zo, nadat ik eerst het hele topic heb doorgelezen hoopte ik op de laatste pagina een foto te zien met de test van vandaag (en natuurlijk 2 strepen!) Helaas heb je nog niets gepost! Heb je al getest? Succes meid, hoop dat het raak is :)!

Ik zit vandaag zelf vermoedelijk op 9dpo, heb er een testje aan gewaagd en er verscheen binnen de 5 min een heel licht roze streepje! Echt super licht dus ik hoop dat ze donkerder worden de komende dagen..

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oooh spannend charity!!!! fotooooo :)

19. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Zit nog steeds. In spanning...van. Die test word ik ook niet veel duidelijker....

20. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Sorry...zie hem niet:(

Deel Deze Pagina