Hopelijk is ie morgenochtend duidelijk...heb er nnog maar een gedaan en indrooglijn na 5 minuten lijkt me niet...
Vind het wel erg vreemd dat je testen iedere keer hetzelfde zo licht blijven .. Denk dat je beter naar de huisarts kunt gaan want hier word je toch helemaal knettergek van ?? Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt
pfff ik ga niet meer in dit topic kijken.. meis meis meis wat doe je jezelf aan.. ga gewoon naar de ha laat een bloedtest doen.dit is zonde van je geld en je word er gek van!
Ik zie het niet...maar ligt misschien aan mij? Maar ik denk dat de testen nu al donkerder hadden moeten zijn. Ook al weet je niet precies wanneer je ei was, je test nu al een aantal dagen en het wordt niet donkerder en al was je ei later geweest, dan nog hadden ze nu al een duidelijker streep moeten laten zien... (hoef nog niet eens knal, maar wel op foto waarneembaar...) Liefs!
Is volgens mij niet meer zo toch? Dat het een week duurt?! Volgens mij kan dat nu wel sneller, maar weet het niet zeker... Maar wat Lautjuhh zegt, dan weet je het wel zeker...
ik zie niks enne een bloedtest weet je normaal de dag nadien al, en als je smorgens bloed laat nemen kan je het soms al savonds weten!
Als ik een bloedtest laat doen moet ik voor 11 uur laten prikken en ik kan dan om 14 uur al voor de uitslag bellen. Tis alleen maar HCG wat ze prikken. Het is het proberen waard. Zo maak je jezelf alleen maar gek....want de vage streepjes zie ik ook staan, maar ze zouden nu toch wel donkerder moeten worden? Je hebt dan gelijk zekerheid.
@Beebiegirl ik begin ook mn bedenkingen te krijgen.. @Ts ik snap dat je erg graag zwanger wilt worden maar doe dan een bloedtest.. je weigert een bloedtest maar vergooid wel geld aan testen terwijl die negatief uitslaan :s ik snap het echt niet meer..
NEe duh sorry hoor maar als je al een week aant testen bent ben je gewoon NIET ZWANGER!!! Ik gun het je hoor daar niet van maar je moet wel een beetje realistisch blijven en dat ben je naar mijn idee totaal niet. HCG verdubbelt namelijk en daar is niets van te merken bij je. Kom op kop uit het zand en ff terug in de realiteit. Nogmaals ik gun het je!!! maar ik ga niet mee een een droomwereld en ben gewoon eerlijk!!!
Nu meiden een beetje raar hoe jullie nu gaan doen of niet? Gaan jullie er nu van maken dat het topic niet klopt of wat? @Pindakoek ik zie wel iets maar het is zo vaag. Daarbij had je streep ivm met de vorige nu wel beter zichtbaar moeten zijn.... Maar hoop gewoon dat je snel een knaltest krijgt! Hebben deze testen niet de reputatie dat ze vaker vals positief zijn met altijd een soort van indrogers?
Maar meiden ze weet toch ook niet precies waneer ze haar ei heeft gehad,dus mischien test ze wel veels te vroeg nog! iedereen doet het weer op haar eigen manier,als zij graag geldwilt uitgeven voor testen moet ze dat toch lekker zelf weten,het is haar geld niet die van jullie, laat haar lekker in haar waarde!
@cindy kom je moet zelf toegeven dat als je na een week nog steeds geen streep of een indroogstreep hebt je niet zwanger bent.. en als je dan weigert om naar de ha te gaan voor een bloedtest dan krijg ik mn vraagtekens wel ja..
Tja hoe raar ook het is en blijft haar eigen keus natuurlijk Ik zie op sommige ook wel een licht streepje maar ik ben zelf ook zon streepjespieser helaas
Nee ik zeg ook niet dat ik het zo zou doen maar ik vondt het een beetje lullig overkomen van jullie.... Ook ik vindt dat het streepje duidelijker zou moeten zijn maar voor de rest laat ik haar in haar waarde toch... Ik snap wat je bedoelt hoor....maar goed dat moet ze zelf weten...
hoeveel ik hier tegenkom met allemaal van die rare streepjes is niet normaal de laatste tijd.. alleen jammer dat als je dan eerlijk zegt wat je van de test vindt je een beetje boos wordt aangekeken...