Dag dames, (Was geplaatst in ander topic, hier beter op zn plek) Ik gebruik nuvaring als anticonceptie omdat de pil niet handig is voor mij (vergeet ik vaak). Maar nu ben ik dus ook de nuvaring vergeten in te brengen. Mijn vriend is op stage in t buitenland en is vorig weekend thuis geweest (weekend van pasen). Dat was precies in mijn vruchtbare periode volgens mijn nuvaringcyclus. Zonder de nuvaring of de pil verschillen mijn cyclussen enorm. 29-49-41-39-32-25 (met nuva)-29(met nuva) Even gegevens op een rijtje: Nuvaring eruit gehaald: 9 maart Vorige ongesteldheid (met nuvaring): 15 maart t/m 18 maart Nuvaring erin (vergeten dus): 16 maart Vriendlief thuis: 28 maart t/m 2 april Vanuit gaande dat mijn cyclus t zelfde is als de vorige dan was ik in dat weekend vruchtbaar. Nu hebben we het wel met condoom gedaan maar tussendoor heeft hij wel zonder bescherming in mij gezeten... Nu vraag ik mij af of ik toen ook echt vruchtbaar was.. Ik heb wel rekbaarslijm gehad die zaterdag (30 maart) geloof dat aan kan geven dat je vruchtbaar bent? Maar mijn cyclus is zonder anticonceptie is waardeloos.. Nogal in de war hier.. Vanaf wanneer kan ik testen? En moet ik uitgaan van cyclus met of zonder nuvaring?
eerst had je problemen met de pil en opende je een topic waarin je hoopte zwanger te zijn ( augustus 2012) en nu heb je problemen met de nucaring? Misschien gesprekje thuis houden over het wel of niet gaan voor een kindje en of anders spiraal?
De kans lijkt me klein dat je zwangee bent geraakt. Maar inderdaad wel vreemd, dat je 12dg lang de nuvaring "vergeet"
Je gebruikt de Nuvaring. Je hebt een condoom gebruikt.Tussendoor is hij zonder condoom nog even in je geweest. Je denkt direct vruchtbaar te zijn bij vergeten Nuvaring.Wat meestal niet zo is. Kleine kans van wel. Alles bij elkaar opgeteld, ik denk dat de kans zeer klein is dat je hiervan zwanger bent geworden. Mocht je dat jammer vinden, dan zou je met je vriend kunnen overleggen of jullie de anticonceptie niet aan de kant kunnen doen en voor een kindje gaan. Zo niet, dan is een spiraal of prikpil wellicht een betere optie voor je. O ja, je kunt voor de zekerheid aankomend weekend nog even een zwangerschapstestje doen.
Tja misschien ben ik gek maar wil je stiekem dolgraag zwanger zijn, ik zou dat dan lekker met vriend bespreken dat je een kinderwens hebt, en dan kun je helemaal anticonceptie laten staan succes meid
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb al heel lang een kinderwens. Mijn vriend ook maar handig is t op dit moment niet. Vandaar dat we anticonceptie proberen te gebruiken.. maar ik ben daar waardeloos in.. Ik wacht maar tot dit weekend.. als ik dan nog niet ongi ben dan doe ik een testje
Dinsdag soort van spierpijn gehad in mn lies en onderbuik.. dus ik dacht dat ik wel ongi zou zijn woensdag.. maar vandaag nog niets.. geen last meer van onderbuik.. nu alleen pijnlijke tepels.. nog nooit gehad bij aankomende ongi.... Ben benieuwd wat t brengt...