Misschien een stomme vraag, maar na lezen hier heb ik de kv2v5 test gehaald, maar lees dat je met een pipetje je urine op de test moet doen, dus vroeg me even af of het geen enorm geknoei is Ben benieuwd naar de ervaringen!
nee hoor je plast in een potje , zuigt urine op met het pipetje en druppeld het zo in het rondje , helemaal geen geknoei , we zien dat de test op een recht opervlak ligt maar dat moet eigenlijk bij elke test
vind het makkelijker dan over een teststaafje heen plassen , ik plaste altijd in een potje of het nu voor de kv 2v5 was of voor de cb digital succes !!
Ik pies ook altijd gewoon in een potje die testen die in een urinestraal gehouden kunnen worden, dompel ik ook gewoon in een potje. Ben bang dat ik anders over mn hand heen pies ipv over de test Maar kv testen is geen geknoei hoor pippetje is klein, maar je hebt ook maar 4 druppels nodig.
Ik gebruik altijd wegwerp bekertjes. Een klein plasje erin. Daarna het pippetje erin dippen. En dan kun je heel makkelijk zonder geknoei in de test druppelen. Het bekertje kun je dan legen in de pot en weggooien.