Ik zit volgens mij 6 dagen voor NOD geen idee wanneer ik een ei heb gehad. Ik kreeg een heel dun lijntje op een action test denk doe effe een kv test. Ik kreeg binnen 5 min een lijntje maar niet duidelijk om een foto van te maken maar na 20 min was ie zo.. Wat denken jullie? Ik ga morgen nog eens testen
Ik kan hem zonder veel moeite zien!! Maar inderdaad doorgaan met testen, de streep zal donkerder worden!! Voorzichtig gefeliciteerd
ja hoor over een paar dagen nog eens testen om te zien of ie donkerder word maar alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!
ik zie hem ook hoor en aangezien ik geen goede tuurder ben zou ik al voorzichtig gefeliciteerd zeggen hopelijk morgen duidelijker!
Yep ik zie m overduidelijk hoor. En het is ook een hele duidelijke streep voor 6 dagen voor nod. Gefeliciteerd meis!
nee want ik heb duidelijk me ei gehad. Buikpijn,wit dik doorzichtig slijm. Ik heb ook bijna altijd een cyclus van 30 dagen.
Ik heb de test open gehad. Het stripje is wat verschoven de c streep staat ook wat meer naar links nu