Hoi allemaal, Ik heb even jullie hulp nodig voor een vriendin van mij. Zij probeert al enig tijd zwanger te worden en heeft nu al dagenlang donkere ovulatietesten. Ik heb hiervan een foto bijgevoegd. Haar nod zou normaal op 30 augustus zijn. Iemand enig idee hoe dit kan?
Geen ervaring mee maar vandaag in een ander topic gelezen dat je dan evt ook zwanger kunt zijn...... Misschien even testen?
Ik heb deze testen ook gehad en vanaf het moment van mijn eisprong bleven deze testen ook donker... ik zou er dus vanuit gaan dat haar eitje is geweest op de eerste postieve test want dat klopt wel wanneer ik mijn menstruatie kreeg. Deze testen zijn gewoon heel gevoelig......
Mijn eerste reactie was ook lijkt wel alsof je zwanger bent. Maar vanwege omstandighede weet ze zeker dat het vorige maand niet raak was. Ze is ook gewoon ongesteld geworden. En deze maand lijkt me heel vroeg om dat nu al te weten als 30 augustus haar nod zou moeten zijn (is al gebaseerd op een korte cyclus, want dat heeft ze altijd)
Ik las vandaag ook iets over dubbele eisprong in 1 cyclus op verschillende dagen. 18 en 22 lijken donkerder dan de rest. Misschien kan dat het zijn?
Heb ik ook gehad met zo'n testen. Altijd maar positief, heb er een dipsticktest bij gedaan met dezelfde urine en die was helemaal niet positief. Ze zijn gewoon veel te gevoelig voor sommige personen.
De teste zijn idd gevoelig, maar ze gebruikt deze al meerdere maanden en heeft dit nog nooit gehad. Laten we hopen dat dit goed nieuws betekend. We wachten in spanning af.
Ik had dat ook en was zwanger, maar niet van de vorige ronde. Mijn testen bleven ba mijn eisprong positief. Geen idee hoe of waarom misschien toch een testje wagen voor de zekerheid?