Hoi, Ik heb vanmiddag een Kruidvat test gedaan 2 voor 5 en die was positief. Toen heb ik een paar uur later nog een test gedaan maar die test leek het controle streepje niet goed te lopen en waa negatief. Ik zit 4 dagen voor NOD. Heb nu een clear blue met week indicator wachten voor morgen ochtend maar herkennen jullie dit? Ben nu als de dood voor wederom de genade klap morgen.
Volgens mij is deze positief hoor! Mss eens foto posten als hij 'recht' ligt en korter aanzicht van het resultaat (wat een uitleg ook )?
Ik vind deze wel mooi positief. Sterkte voor morgenochtend ik hoop het voor je! Laat je het wel even weten.
Ja ik laat het uiteraard weten! Ik vind deze ook positief dat zeker! Maar vind het zo bizar van een paar uur later al had ik niet veel urine
Als het controle streepje niet goed was is de test ongeldig dus klopte je negatieve test gewoon niet. De foto lijkt me positief hoor!
Balen... Maar bij mij kwam CB pas met zwanger toen de kv2v5 donkerder was dan die van jou gisteren. En ik testte in de middag het beste. Zolang er geen bloed is mag je hoop hebben
Ja er staat ook dat deze 89% nauwkeurig is 3 dagen voor NOD. Maar ik ben nu wel aardig bang dat ik een vals positieve heb te pakken
Je bent na mijn idee ook nog te vroeg met de CB. Ik zou het eerst bij de KV2v5 testen houden. Zo kun je ook mooi zien of de testen mooi oplopen.
Niet wanhopen kruidvat test was bij mij positief 4 dagen voor NOD, 3dagen voor NOD clearblue digitaal negatief!!! Pas 1dag voor nod een positieve clearblue digitaal!!!
Ik vind jouw kv test echt wel positief hoor! Kan mij niet voorstellen dat dit een vals resultaat is. Mijn cb vanochtend gaf ook aan niet zwanger, terwijl mijn streepjes mooi oplopen! Ik kreeg het advies gewoon naar de kv testen te kijken, en als deze positief zijn (net als bij jou), is gewoon de kans groot dat je zwanger bent. Niet te veel stressen om die stomme CB! Je hebt een mooie roze streep op je kv . Succes met testen morgen! Ik duim met je mee xx
Echt lief de reacties en ook fijn de positieve reacties doet mij goed! Echt top ik hoop dat jullie gelijk hebben Rn anders ben ik blij met zo veel mensen om mij heen op dit forum die mij er doorheen slepen echt super bedankt.