Hoi meiden, Dit is de eerste keer dat ik een ovulatie test gebruik, 20 oktober was de eerste dag van m'n menstruatie. Deze is onregelmatig. Altijd tussen de 32 en 39 dagen ergens. Kan ik deze test als positief ervaren? Hij is van de action.
ik vind hem al positief lijken. Misschien dat ie nog een tikkeltje donkerder kan, maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen en vanavond het even gezellig maken!! Sommigen gaan nu 2 x per dag testen. En als je testen de komende dagen weer lichter worden is de kans groot (zekerheid heb je alleen met tempen) dat je ei gesprongen is. Deze springt dan zo'n 24 - 36 uur na het begin van de LH piek. Zou heel goed kunnen dat dit jou positieve test is gezien de duur van cyclussen!
owja ik zie het! maf is dat het. Bij mij is het nog maffer want ik ben op mijn moeders verjaardag bevallen! En mijn miskraam was op mijn vaders verjaardag
Hij is bijna positief......maar dat is voor elke vrouw anders hoor. Als ik zo'n streepje heb dan ga ik over op 2x per dag testen, terwijl bij iemand anders dit misschien het donkerste is wat ze zal testen In elk geval zou ik zoals mijn voorgangster al aangaf beginnen met het gezellig te maken