ik had al gezegd dolliej dat ik het niet wist. heb dus zelf een eigen topic geopend. helaas voor mij is er niks....
Heb roze afgeveegd vanmorgen... zit op cd 25. En verwacht de 7e (is het eigenlijk) mijn ongi dus op cd 31, over 6 dagen dus kan mijn ongi vroeger zijn of is het innesteling zoals iemand zei?
Ik heb nu wel een inlegkruisje vol, het moet nog verder doorbreken maar ik denk dat het toch te maken heeft met ongesteldheid. Jammer. Een kortere cd dan maar?! Of kan het alsnog stoppen en is het goed dan? Mwah laat ik daar maar niet vanuit gaan. Als het wel zo is dan kom ik er wel op terug anders niet.
Haha ik dacht ook al dat ik een foto gemist moest hebben op basis van die reactie! Hoop toch nog op een positieve test Suzy!
Ben denk ik gewoon ongesteld maar dan lichter... Dus het houdt op voor ons. En we stoppen ook nu met proberen omdat ik dit jaar 44 jaar wordt en ergens houdt het op ivm leeftijd en nog meer gezondheidsdingen maarja jammer is het wel. Ga mijn zinnen ergens anders op zetten. Ga niet meer aan de pil maar wel gewoon condoom gebruiken.