Hoi, In december heb ik een vroege miskraam gehad, sindsdien Omo witte testen. Tot vanmorgen... Volgens mijn berekening zit ik vandaag pas 8 dpo maar door vage symptomen en ik mijn testdrang niet in kon houden toch maar getest.. En ik schrok van de streep.. Is dit wel mogelijk 8dpo?
Zo! Die is duidelijk voor 8 dpo. Misschien vroege innesteling gehad. Er zijn meerderen hier die positief hebben getest op 8 dpo. Spannend. Maar ik zeg toch voorzichtig gefeliciteerd!
Duidelijk, miss toch eerder je eisprong gehad, want dit kan ik me niet voorstellen bij 8 dpo. Maar je weet t niet haha
Geen idee.. Ik teste positief en dacht met 6 wk naar de vk te gaan. Toen bleek ik ineens maar 5 wk. Dus dacht zit niet Goed. Maar zie mn banner.. Dus wat daar is gebeurd weet ik niet... Miss groeistop gehad ofzo haha maar late innesteling wat er toen gezegd word kan haast niet want dan kan je nooit posi testen.. Heb t terug gerekend toen en heb met 3 wk toen al posi getest
Dank jullie wel! Ik durf nog niet te juichen, zal morgen nog eens testen om te kijken of hij oploopt!
Nee dat heb ik niet, zijn ik november 2015 begonnen voor een broertje of zusje.. Toen direct de eerste ronde zwanger en helaas geëindigd in een miskraam.. Zou het kunnen dat deze test weer op gaat lopen? Ik heb namelijk de hoop al opgegeven..:x