Hoi dames, Ik ben vandaag 11 dpo en heb getest met de normale action test. Helaas gaf clearblue indicator “niet zwanger” Zien jullie een streepje?
Hier verkopen ze geen action test met blauwe dop haha ik dacht ookal huh moet toch een roze dop hebben.. maar zie wel een streepje over 2 dagen nog eens?
Ik zie wel een licht streepje, maar hier bij de action zijn alleen de ovulatietesten met een blauw/paarse dop. Hopelijk gaat je test oplopen de komende dagen.
Action zwangerschapstesten hebben een roze dop, zowel de gewone als de early. Dit is een action ovulatietest.
Sorry maar volgens mij is dit geen zwangerschapstest maar een ovulatietest. Heb je geen andere test in huis?
Ik denk idd dat dit een ovulatietest is. Action zwangerschapstesten hebben echt een roze dop... En een ovulatietest laat (bijna) altijd een streepje zien omdat die reageert op lh wat je altijd in zekere mate in je lichaam hebt. Zou even met een andere test testen
Oei... dat is wel echt balen. Als je dacht zwanger te zijn en het is een ovulatietest. Ik hoop voor je dat een zwangerschapstest ook een streepje geeft...
Ik heb al heel wat action testen versleten, maar nog nooit een zwangerschapstest met een paarse dop gezien . Is dit geen ovulatie test?
Naar mijn idee is dit idd een ovu test als ik naar de dop kijk. Een ovu test geeft bijna altijd zo een lichte streep. Ik zou even met een zwangerschapstest doen.
Dames ik kan me wel voor me hoofd schieten! Het was gewoon een ovulatietest wat erg! Helemaal over het hoofd gezien en ik maar denken beginnende zwangerschap. Dat krijg je nou eenmaal als je ernaar verlangt..zag ze echt vliegen nou verwacht nu echt niet dat het dit keer raak is. Zooo een lichte ovulatietest op 11 dpo dan kan ik een streepje op de zwangerschapstest vergeten sorry dames en voor de vele dames die he goed zagen scherp hoor