Mijn ''baby" is net 1 jaar geworden en ik geef nog borstvoeding. Ik ben nog niet ongesteld geweest sinds de bevalling. In de laatste 6 weken wel een paar keer onveilige seks gehad met manlief...maar dus geen idee van eisprong ofzo. Heb deze twee testen gedaan met 1,5 dag tussen ofzo. Maar ik weet niet meer welke test op welke dag.. niet opgeschreven, omdat ik in eerste instantie geen streepje dacht te zien, maar nu twijfel ik dus...
Ik weet helaas niet hoe het met die kruidvat testen zijn na afleestijd. Misschien over een paar daagjes een nieuwe?
Ja dat weet ik dus ook niet... wel spannend... proficiat met je zwangerschap, wat een weg hebben jullie afgelegd!
Dan denk ik niet dat je zwanger bent als er eerst niks te zien was en dit resultaat dus alleen op de opgedroogde testen te zien was. Wanneer heb je de laatste keer getest? Je zou 2 dagen na die laatste test opnieuw lunnen testen met de kv test. Bij een zwangerschap zou de streep dat al binnen afleestijd aanwezig moeten zijn en natuurlijk donkerder moeten zijn dan hierboven.
Ik zie ze wel maar ik vind het wel de typische indroogstreepjes van de kv. Heb je de mogelijkheid om over een paar dagen een predictor early te doen? Die zijn wat betrouwbaarder dan de kv tegenwoordig.
Onderste test is laatste test. Ik zie op alledrie een streepje, maar geen oploop dus ik vermoed gewoon een indroogstreep...