Hoi , na gisteren te hebben getest 7. Dagen voor mijn nod met predictor positief, van met. Kruidvat en test van. Etos. Weer positief.. De foto is niet erg duidelijk. Maar ze zijn binnen. De min en roze!
Ja he.? dankje we'll ik ben zoo blij het is nu mijn 3 , ik voelde me deze maand echt raar de. Hele week duizelig, ik kijk wazig, hevige pijn in mijn lies, misselijk, menstruatie krampen , hoofdpijn , ik meot veel plassen mijn plas ruikt sterk en ik had ook 2 dagen na mijn eiersprong een beetje bloeding.ik dacht er is niet gd met me daarom deed ik die testen zo vroeg!
misschien ligt het aan mijn pc maar ik zie ze niet.. Maar als je ze zelf ziet is goed toch? Wel vroeg voor 7 dagen voor je NOD.. predictor early schijnt niet betrouwbaar te zijn maar kv 2v5 geloof ik wel dus gefeliciteerd
Dankje. We'll allemaal, ja ik heb een slechte. Telefoon. Daarom die slechte foto, ze zijn duidelijke streepen roze en. Ze kwamen binnen. 5 min
Zie je wel! Niet iedereen test negatief bij de predictor Gefeliciteerd! Hopen dat die morgen nog duidelijk is!