Hey ja ook ik ga hier toch even mijn verhaal neerzetten... Wat ik nu de afgelopen dagen mee maak sta ik zelf van te kijken... De ene naar de andere maakt de opmerking over in verwachting raken tegen mij... Zo ook vanmorgen, zit bij een tante van m'n moeder op de koffie... lekker gezellig aan het kletsen met nog een vrouwtje wat daar vaker komt. Krijgen we het op een gegeven moment over werken... dus ik zeg tegen haar dat ik zo nu en dan maar eens werk... Zegt zij tegen mij... ag meid gewoon nu in december in verwachting raken... dan hoef je niet meer te gaan werken... en heb je een september kindje, wat erg leuk is... Hoe is het mogelijk dat al meerdere mensen dit tegen me gezegd hebben terwijl niemand weet dat we bezig zijn met het proberen zwanger te raken... Ik word er beetje simpel van... Of zouden het toch allemaal voortekenen kunnen zijn? Of straal ik het zo erg uit dat we bezig zijn... (ik erg spiri-paranormaal aangelegd dus dan denk je zoiets ook eerder denk ik) Sorrie voor het hele verhaal hoor maar wilde het even kwijt...
Ik denk dat het puur toeval is, en omdat je er zelf zo mee bezig bent valt het meer op. Er lijken ineens allemaal toespelingen te komen. Vroeger zul je die misschien ook wel hebben gehad, alleen toen was het alleen een opmerking. Juist als je een beetje spiritueel bent, valt je zoiets op. Dat denk ik tenminste....,
toen wij bezig waren met zwanger worden, kregen wij ook vaak van die opmerkingen. ik kreeg in oktober (voor de zwangerschap) ontslag en mijn collega zei toen, ach je hebt straks je kindje. vond ik toen zo raar omdat wij toen net waren begonnen, met er over te praten, om te stoppen met de pil. denk dat sommige mensen jouw gevoelens ook kunnen voelen ofzo. ik zag het toen wel als teken. liefs mamsie
Hihi, of voortaan de gordijnen dicht als je klust Gekheid natuurlijk, wie weet heb je al een paar jaar dit soort opmerkingen gehad, maar was je er totaal niet mee bezig. Nu zit je in de fase in je leven dat je er wel mee bezig bent. Opeens lijken grapjes dubbelzinnig, opeens zie je overal zwangere vrouwen en baby's enz... Laat ze maar lekker kletsen en de rode kleur die je zelf denkt te krijgen? Die zien ze niet hoor, want direct na zo'n opmerking gaan ze weer verder keuvelen over de aanbiedingen van de week. Groet van Kiki
hihi ja dat zal het wel zijn hihihi je word er alleen zo simpel van lol maar thanks voor je berichie... We gaan gewoon lekker aan de klus en hopen maar dat de "de mensen gelijk gaan krijgen" lol Zoals ik dat voor iedereen hoop hier... dat we allemaal snel een positest in handen mogen hebben!
Ik noem dat bemoeizucht laat iedereen is zich druk maken over zichzelf, en niet over anderen wanneer ze nu eens een keer kinderen krijgen, het moet ook nog lukken, en misschien zijn er ook mensen die geen kinderen willen, om wat voor reden dan ook. Laat iedereen zich met z'n eigen bemoeien, ik kan er in ieder geval niet tegen, dat gezeur.Ik had eerder ook een oud collega, en dat oude wijf vroeg elke keer, en..ben je al zwanger?, toen was ik het op een gegeven moment zo zat, en heb gezegd, als je alleen daarvoor belt, bel dan maar niet meer. Nou luid en duidelijk, ze heeft me nooit weer gebeld.
Als je bijv getrouwd bent, of je bent gestopt met werken (of je bent gaan minderen), je drinkt ineens geen alcohol meer en je bent gestopt met roken, dan roept iedereen ineens zulke dingen. Als je dan ook nog es tegen de 30 aanloopt, dan weten ze t al zeker . Maar jij bent natuurlijk nog erg jong, dus geen idee. Maar succes iig.
hihi thanks... Ik ben niet minder gaan werken dan ik al deed (heb 4,5 jaar thuis gezeten in de ziekewet en nu dus meer gaan werken dan ik eerst deed) maja het zal idd wel komen doordat we er zelf nu mee bezig zijn... hihi
Ik denk dat het komt doordat je er nu meer op let en dit soort dingen anders hoort. Ook hoort het bij je leeftijd. Als je een vaste realtie hebt, samenwoont en/of getrouwd bent is dit voor veel mensen een logische stap. Toen wij trouwde dacht bijna iedereen dat ik zwanger was OF wilde worden.....zie mijn onderschrift Elmo