Ik heb over 2 wkn een bruiloft en wil mijn tanden witter maken . Het laten bleken raadde mijn tandarts af ,want dan worden je tanden gevoeliger . DE tandarst vindt dat ik een normaal kleur heb ,maar heb de laatste het gevoel dat ze witter kunnen. Wie heeft een advies of kent een goeie tandpasta waardoor ik een mooie witte smile krijg. Ik durf niet te kopen wat ze op TELL shop aanbieden p.s:ik rook niet en ben niet een een echte koffie drinker. Ally
Bij mij werkte Pearl Drops altijd wel goed... Maar je moet niet verwachten dat het na 1 keer poetsen al goed werkt... Als ik jou was zou ik daar nu al mee beginnen...
Hahaha ik heb nog wel n tip.. Je tanden poetsten met cif (deed mn vader altijd vóór ie naar de tandarts moest) NOU JA . Mijn zusje heeft idd van dat witte spul gehad wat ze in n plastic beugeltje moest doen. Dit had wel geholpen, maar weet niet of dit t zelfde is als laten bleken. Iig succes!
Wat ook helpt is je tanden met citroensap poetsen.. Ik weet alleen niet of dit verder slecht is voor je tanden.. Maar ze worden er wel witter van.. Tenminste bij mij en mijn man wel
Naar een goede mondhygieniste gaan. Dat helpt mij altijd erg goed. Zij waarschuwt voor alle producten die op de markt zijn. Of ze zijn erg agressief en kunnen je glazuur beschadigen of ze werken niet/nauwelijks.
geloof het of niet, ik heb een tijdje geleden een speciale tandenborstel gekocht, de whitening toothbrush.Je kan gewoon je eigen tandpasta bliojven gebruiken en je tanden worden zichtbaar witter al na (serieus!) 1 keer poetsen! Hij wa snog geen 5 euro bij de kruidvat.
Die whitening tandpasta's en borstels kunnen helpen, maar alleen als je tanden door aanslag van koffie/ thee en sigaretten verkleurd zijn. Als je geen aanslag hebt helpt alleen bleken of met zo'n laser (laser beschadigt je glazuur volgens mij niet, maar is wel prijzig en moet je om de zoveel maanden laten doen)
Hmm ik heb van aquafresh die whitening tandpasta "Extreme clean" maar vooral odmat ik het gevoel heb dat het er ECHT schoon van word en langzaamm aan word het inderdaad ook wel wat witter ben wel goed verslaafd aan dat "extreme clean" tho lijkt wel of je je tanden poetst met listerine
hoi hier even het ( ongevraagde maar goedbedoelde )advies van een mondhygieniste laat producten als citroensap echt liggen hoor, want dat vreet je glazuur echt op! Ook schuurmiddelen zijn zeer slecht, deze zijn bedoeld om je aanrecht ed mee schoon te maken. Maak idd een afspraak met een mh bij jou in de buurt en die zal je tanden prof. kunnen reinigen en polijsten.De kosten liggen tussen de 50 en de 70 euro ( over het algemeen) en de meeste zorgverzekeraars vergoeden tot 75% van de gemaakte kosten ( kijk dit even na in je polis) Wel geldt dat sommige verzekeraars een verwijzing van de tandarts nodig achtten.. die kun je gewoon vragen bij de tandarts, deze zal over het algemaan niet moeilijk doen over een verwijzing. ( ook te zien in de polis of er voor vergoeding een verwijzing gevraagd wordt) Oh ja over de whitening pasta's die maken je tanden niet echt wit, zij zorgen voor een glimmende tand waardoor de lichtinval er voor zogt dat het witter lijkt. Als je aanslag van roken, thee koffie en wijn hebt kunnen ze je tanden wel iets witter maken omdat je de aanslag deels wegpoetst. succes enne veel plezier op de bruiloft ( sorry voor het lange verhaal maar dan is het hopelijk wel duidelijk!) liefs triez
Hmm tja.. dat witter maken is zowieso cosmetisch.. en hoe dat dan gebeurd is minder belangrijk op zich maar ik ben altijd bang dat die whitening tandpasta niet zo best voor je tanden is. dan weet jij vast of ik terecht daar bang voor ben? en dat spul.. soort poeder om je tanden mee te poetsen smokers heet dat ofzo? is dat wat?
Die whitening pasta kan op zich niet zo heel veel kwaad. Je hebt natuurlijk ook daarin weer verschillen zitten ik zelf gebruik die van colgate en de prodent sensitive met whitening wel eens. Ik gebruik het bijv als ik veel koffie of thee gedronken heb. En anders gem 1 keer in de week. Die poeder of smokers kun je wel een keer gebruiken maar het is niet de bedoeling dat je hier dagelijks mee poetst ( al staat op de verpakking dat dit wel kan). Voor zoiets als een feestje of als je op de foto moet is dat zeker geen bezwaar. Maar nogmaals de mh is toch de beste oplossing als je veel aanslagen/of tandsteen hebt. groetjes