Haha ik verwachtte te moeten turen maar dit is overduidelijk Gefeliciteerd. Geniet van dit snelle nieuws
Bedankt iedereen http://s32.postimg.org/vb3z1coad/image.jpg Nog 1 gedaan om het af te leren. Eind juli de eerste echo (dan pas) Even een dagje eraan kunnen wennen en nu wordt het ineens heel spannend of het allemaal goed gaat de komende tijd.
Als ze nu al 4 weken zou zijn zit ze begin juli toch al op 8 weken? En eind juli dan op 11 12 weken? Of zeg ik nou iets stoms?
Indien er geen vervelende voorgeschiedenis is, zijn er vk praktijken die intake tegelijk plannen met eerste echo toch? De termijnecho? Dus het is niet zo heel gek hoor
Gefeliciteerd meid! Je bent nu een week of 4 -5 waarschijnlijk, dus eind juli een week of 11 12 denk ik. Spannend he nu wachten op de eerste echo.
gefeliciteerd! Geloven jullie het al een beetje? Het ligt erg aan je vk praktijk. Bij ons doen ze de eerste echo met 7-8 weken. Als je nu cb uitslag hebt van 2-3 ben je eind juli inderdaad al behoorlijk ver. maar goed, misschien heb jij geduld tot dan geniet ervan!
Bedankt Het begint een beetje te landen Had nog even gebeld met de praktijk (wil liever wat eerder natuurlijk, voor de leuk) maar ze houden toch echt de 10 weken aan. Klopt wel zegt ze. Nouja primaaa