11 April ben ik gestopt met mijn pil, wel niet volledig uitgenomen maar 7 dagen. 5 dagen later had ik helderrood bloedverlies zo een 3 dagen lang. Vandaag zit ik op dag 55 van mijn cyclus en nog altijd geen menstruatie te bespeuren. Ik heb wel op 19 en 20 Mei een klein beetje bloed verloren maar alleen bij afvegen was 2 keer niets. Ik ben ook al 2 maanden bezig met ovulatietesten van sensitest maar nog niet mijn piek gevonden denk ik, altijd lichtje streepsjes. sinds een paar dagen gebruik ik nu de dipsticks van zwanger&kids daar vindt ik de streepjes iets duidelijker. is het normaal dat het zolang duurt voordat ik mijn piek vindt? wie herkent dit nodig? ik zet even mijn ovulatietesten erbij zodat jullie kunnen meekijken. En oja bijna vergeten sinds 2 dagen verlies ik witte afscheiding die redelijk dik is. Hoop dat ik hem snel vindt begin het testen een beetje beu te komen groetjes
Hoi Marlo, Het kan zijn dat je lichaam na het stoppen met de pil even tijd nodig hebt om in een 'normaal ritme te komen. Geef het even tijd. Wacht bijvoorbeeld even met die testen tot je een keer of 2 een normale menstruatie cyclus hebt gehad. Zonde van al die testen voorlopig nog.. succes!
Denk dat je nog aan het ontpillen bent. Dat kan wel even duren. Zou eerst wachten op je ongesteldheid en dan op zoek gaan naar je cyclus (met of zonder ovulatietesten). Ik ben vroeger ook wel eens gestopt met de pil en het duurde toen vier maanden voordat mijn ongesteldheid weer op gang kwam
Eens met voorgaande. Als je zolang moet testen gaat het je een hoop geld kosten. Regelmatig sex hebben is op dit moment het beste en als je een menstruatie hebt gehad (ik zou zelf 2 rondes doen denk ik) dan eens op zoek met een ovulatietest. Zo heb je in 1 cyclus al testen nodig waar ik er 5 cyclussen heb over gedaan qua aantal
Juist nog een test gedaan omdat ik plots zoveel buikpijn had en ik denk dat deze positief is of niet?