Zien we (n)iets???

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door 1986cindy, 4 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    dag mama's!

Ik weet sinds 30 nov dat ik zwanger ben.
    Mijn laatste menstruatie was 29 okt, en ik had een positieve ovulatietest op 20 nov.
    Aangezien ik een voorgeschiedenis heb loop ik altijd in het ziekenhuis. Nu heb ik vandaag gebeld, en kan ik morgen al terecht. Wij gaan vrijdag een weekend weg, dus wel erg fijn. Maar volgends de berekening ben ik dan 3+6 denken jullie dat in een wit puntje zal zien? Of wat zie je bij die termijn, ik heb geen flauw idee meer.
    Wel weet ik een kloppend hartje dan zeker nog niet te zien daar is het echt te vroeg voor.

Hoor graag van jullie,
    Liefs Cindy

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik denk dat je niks ziet.
    Ik heb bij mijn dochter een echo gehad bij 5+2. Daar was een zwangerschapsring op te zien met een mini wit puntje. Niet eens noemenswaardig voor de gynaecoloog.

Ik vind je afspraak daarom ook bizar vroeg. Heb je gezegd dat je 3+6 denkt te zijn?

3. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.839
    113
    Het enige wat je vermoedelijk zult zien is verdikt baarmoederslijmvlies. Ik zou de afspraak iets later doen, echo's met dit termijn brengen alleen maar meer onzekerheid dan duidelijkheid.

Uiteraard wel gefeliciteerd:D

4. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    Als ik een wit puntje zou zien zou het prima zijn, dat wil zeggen dat ik het wondertje iig op de goede plek heb zitten. Dat is eigenlijk waar het over gaat bij mij.
    Ik heb ook een bbz gehad en nog maar 1 eileider over, daarom krijg ik vaak haast gelijk een echo.

5. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Denk niet dat je dat witte puntje gaat zien.
    Is het veel te vroeg voor.
    Je zult alleen verdikt baarmoederslijmvlies zien, wat nu nog helemaal geen zekerheid kan geven dat het eitje op de goede plek genesteld is.

Na verdikt slijmvlies komt de zwangerschapsring en dan pas dat je het vruchtje ziet. Dat zal idd pas na 5 weken zijn.

6. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Als je alleen aan de vk je laatste menstruatie hebt doorgegeven (en niet je vermoedelijke eisprong) dan denkt deze dat je vandaag 5+2 bent en zou er inderdaad wel 'iets' te zien kunnen zijn en is het logisch dat je met een voorgeschiedenis een echo krijgt.

Maar omdat je een langere cyclus hebt dan de standaard 28 dagen deze maand (omdat je pas op dag 24/25 je eisprong had) ben je dan idd 3+6 ongeveer en gaat er niets te zien zijn.

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik denk ook dat er nog niks te zien zal zijn..

8. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    He lieve meiden bedankt voor jullie reacties, ik was zo zenuwachtig. Maar we zagen inderdaad verdikt baarmoederslijmvlies en een beginnend zwart vlekje ( placenta)
    Nu mag ik volgende week donderdag terug komen, dan wil ze me graag weer zien.
    Voor de gynaecoloog zag dit er al goed uit zei ze, precies passend bij de termijn.
    Ze heeft me al een stuk op mijn gemak gesteld. Nu wachten we maar op de volgende echo. Ik kan in ieder geval al met een geruster hart na Disney toe.
    Zal een foto erbij doen van ons eigen kleine zwarte vlekje :p

Bijgevoegde bestanden:

Saskia1984, bozoe, Rosje83 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Fijn, dat is al bijna bevestiging dat het op de juiste plek zit toch? Geniet van Disney en volgende week weer even kijken! :p

10. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Waarom bel je al voor je nod?Meer dan de helft van alle zwangerschappen gaan alsnog mis voor nod...
    En als dit een zwangerschap is op de foto,wat ik een beetje betwijfel bij 3+6,dan is dit niet de placenta,maar een vruchtzakje.De placenta wordt pas later gemaakt.
    Al voor je nod een BBZ uitsluiten is helaas echt onmogelijk...wat je op de echo ziet is hoogstwaarschijnlijk een deel van 1 van de vele inimini kanaaltjes in je baarmoeder,een vruchtzakje op dit termijn is echt zo goed als uitgesloten.Vind het ook heel raar dat de gyn jou dit verhaal verteld heeft.

11. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik hoop en duim uiteraard dat het helemaal goed gaat!

Deel Deze Pagina