Hoi allemaal, Vorig jaar november heb ik een vmk gehad. Mijn testen bleven extreem licht dus ik denk dat het bij het innestelen al verkeerd was gegaan. Nu heb ik eigenlijk helemaal geen enkele zwangerschapssymptoom, maar ik moet wegens pijn nurofen slikken en dit mag niet als je zwanger bent. Voor de zekerheid heb ik net dus maar een test gedaan en er staat gewoon een duidelijke streep op?! Kan iemand mij vertellen of deze test er goed uit ziet? Ik ben niet zeker van mij eisprong, volgens de app die ik gebruik moest die de 14e zijn. Ik weet ook nog wel dat ik zondag de 16e vruchtbaar slijm had.
Bedankt voor de reacties! Fijn dat het streepje overeen lijkt te komen met het aantal dagen dat waarschijnlijk de eisprong is geweest. Heb net ook even een foto gemaakt van de test nu hij opgedroogd is (30 min na testen)
Bedankt allemaal voor de felicitaties! Mijn vriend en ik zij helemaal in de wolken. Heb zojuist ook een Clearblue test gedaan en hier verscheen ook een zwanger 1-2 op . Hoop dat het dit keer allemaal goed mag blijven gaan.
Ik kan gelukkig ook gewoon paracetamol slikken, maar eigenlijk slik ik op dit moment helemaal niks. Heb mijn enkelbanden gescheurd en bij mij werkt nurofen altijd net wat lekkerder dan paracetamol en het zou ook beter helpen tegen de zwelling. Maar laat het nu met alle liefde allemaal staan .