Ha wat super toevallig ik had precies dezelfde reden om te testen en was ook positief toen haha! Van harte gefeliciteerd!!! Even voor de goede orde: HCG waardes verschillen per vrouw. Ondanks wat dames hier beweren kan je echt niet zomaar stellen dat streepje X bij Y DPO past...... ik ben op basis van die google wetenschap bij m’n 1e echo vervolgens een week terug gezet
Goedemorgen, heb zojuist weer een test gedaan en volgens mij is de oploop mooi? Bovenste is van 24-4 en de onderste van 26-4.
Hij is zo opgedroogd. Vind het een beetje moeilijk om goed te vergelijken omdat die van de 24e helemaal geel is uitgeslagen.
Heel lastig om te vergelijken ja. Maar volgens mij zie ik wel oploop. Streepje is breder dan je vorige test en hij lijkt ook donkerder. Weet iemand of je met een predictor ook water kan laten doorlopen om dat gele eruit te krijgen? Als dat werkt, zou je dat misschien even kunnen proberen. Vergelijkt wat makkelijker.
Ooooof.... stoppen met vergelijken en genieten van het feit dat je zwanger bent (maar dat zegt het gekke vrouwtje wat 5 testen achter elkaar deed...) Gefeliciteerd!
Vanochtend weer getest . Wel met een action test dit keer omdat de predictor mij een beetje te duur word.
Oh wauw dat is echt een knaller! Zo 1 had ik een paar weken geleden ook in mijn handen. Gefeliciteerd!!
Vandaag is moeders voor moeders langs geweest en de vrouw van mvm gaf gister aan de telefoon aan dat het nog best zou kunnen dat hun test negatief zou zijn omdat ik nog maar pril zwanger ben. Gelukkig is de test positief en mag ik maandag al beginnen .