ik heb ws komende maandag of dinsdag nod, en afgelopen dagen een spierwitte dipstick gehad. Vanochtend deze: Zo spannend of t op gaat lopen!
Ik zie als het goed is een tuurstreepje! Een HELE voorzichtige gefeliciteerd. Hopelijk loopt het mooi voor je op! ik zou maandag of dinsdag weer een test doen.
Bedankt! Pandabeertje dit is idd een gevoelige die je voor nod kunt doen. Ik ga pas een beetje voorzichtig blij worden als ie morgen opgelopen is, maar je moet ergens beginnen he? Haha!
Ik zie helaas geen streepje, maar ik ben dan ook een slechte tuurder Ik hoop dat het de komende dagen duidelijker wordt!
Bedankt! Ik hop nog nergens op want ik heb vaker tuurstreepjes en niet zwanger. Alleen bleven deze dipsticks tot nu toe echt wit, terwijl ik m op deze van vandaag toch echt zie staan. Wie weet...
Ik zie hem ook! Spannend hoor!! Leuk die testjes toch...hihi.. Enn....je zou verwachten na zes (!!) kinderen (van jezelf?) dat je je lichaam wel zou kennen? Grappig!! Het blijft leuk..
Dat zou je denken he? Haha! Maar ik ken m'n lichaam vooral erg goed dat ik weet dat alle klachtjes me vreselijk in de maling kunnen nemen!
Ik zie zeker wat in de verte, al leert mij dat deze niet snel duidelijk zijn. de 2v5 van kv waren bij mij veel duidelijker dan de dipstick. Hopelijk lopen ze snel op!!