423298 Ovulation charts on FertilityFriend.com Ik voel me zo anders als anders had na mijn ei last van pijnlijke borsten, het is toen weer weggegaan en sinds gister is het weer begonnen. Ook steeds rommelende darmen, gister voelde het alsof ik een baksteen in mijn buik had ( hele opgezette buik ) Jeukende borsten en buik. Gister nog een test gedaan maar negatief. Zou er nog hoop zijn? Ik ben een half jaar gestopt met de pil en dit is de eerste temperatuurkaart. Ben benieuwd naar jullie reacties!
Je zit pas 11dpo dus kan nog alle kanten op meis. Weet je wel toevallig hoe lang je lf de afgelopen maanden was?
nee ik heb geen idee. Het is de eerst ronde dat ik temperatuur. De vorige cyclussen waren 31 - 31 - 42 - 45 En ik heb nu de eisprong ook echt gevoeld en dat werd bevestigd door FF. Misschien heb ik de andere cyclussen geen ei gehad? Ik weet het niet. Ik ga uit van 14 dagen LF. Dus dan zou zaterdag mijn NOD dag zijn. Missschien dat ik vrijdag een testje ga doen als ik dan nog niet ongesteld ben. Bij mijn vorige zwangerschap 3 jaar geleden teste ik volgens mij ook 2 dagen voor NOD positief. Alles wat ik nu voel begin je dan te koppelen aan een eventuele zwangerschap.
Ja dat snap ik, maar het is dan ook spannend elke maand. Ik zou ook gewoon 14 dagen aanhouden zolang je geen duidelijk ritme hebt, maar wel een slag om de arm houden dat je lf ook 16 kan zijn. Ik duim