Hi allemaal, Na twee miskramen ben ik erg angstig. Zien jullie hier op de foto een goede oploop? De witte testen en de CB zijn early testen. Onderste 2 zijn van vandaag. De test met roze dop is een normale test. Vandaag (11-12) zou NOD zijn. 5-12 was 6 dagen voor NOD licht maar positief. Bedankt voor het meekijken ❤️ PS: misschien iemand tips voor het ontspannen/vertrouwen hebben na 2 miskramen?
Hi @She11 , Ik zie prachtige tests. Dat is super, en tegelijkertijd geen garantie. Dat weet je zelf ook en dat maakt onzeker, des te meer omdat je inmiddels weet dat zwanger blijven geen vanzelfsprekendheid is. Deze tests geven je geen reden tot zorgen. Maar ik vrees dat niemand jou uit je onzekerheid kan helpen, dus doe wat goed voelt voor jou. Wil je nog even of af en toe door testen? Doen, als dat jou een zekerder gevoel geeft. Persoonlijk heb ik me er bij neergelegd dat de eerste maanden van de zwangerschap een beetje voelen als overleven. Elke dag weer een stapje verder. En uiteindelijk zul je merken dat je door de ergste onzekerheid heen bent. Geef jezelf vooral de ruimte, en helaas kun je niets anders doen dan afwachten. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, want dat durf ik op basis van deze tests wel te zeggen. Ik ga voor je duimen
Bedankt voor je lieve reactie! Ik weet ook dat blijven testen idd geen garantie geeft. Ik ga de hele tijd van loslaten naar het proberen in de hand te hebben. En dat heb je gewoon niet. Ga proberen voorzichtig een beetje te genieten van deze zwangerschap ❤️
De oploop is top! Wat hier na meerdere miskramen hielp was de gedachte dat als het niet goed zou zijn we ook nu weer sterk genoeg zouden zijn om dat te doorstaan. Toen dat gevoel weg ging zei ik tegen partner dat het de laatste keer proberen was omdat ik het niet meer trok (daar kwam overigens een prachtige baby uit na 5 miskramen). En afleiding zoeken. Ik was kotsmisselijk de hele dag bezig Ga voor je duimen!