Ik ben enorm ongeduldig! I know, maar het is die angstigheid.. 😢 Ik heb 2 weken geleden positief getest met de clearblue digitaal 1-2 weken. Deze week heb ik zo'n rustige lichaam, gevoelige borsten, beetje maagzuur en moe (werk veel) maar voor de rest niks. Dus toch getest en nu kreeg ik 3+ (mogelijk was mijn bevruchting 07 januari. Nu is mijn vraag: krijg je deze resultaat bij cb digi test ook als je een leeg vruchtzakje hebt? Of iets dergelijks? Of mag ik stiekem door de opbouw van cb digi resultaten aannemen dat het wel goed zit?
Voor 5 weken en 1 dag super resultaat!!! Het is geen garantie maar voor nu totaal geen reden om anders te denken! Zwanger zijn is altijd onzeker maar geniet van deze mooie test
Lijkt me prima, ik zou niet allerlei dingen in m'n hoofd halen wat er allemaal mis kan gaan/zijn. De hoogte van het hcg zegt niets over of je een goede zs zult hebben helaas.
De hoogte van je HCG zegt niks over het verloop van een zwangerschap, helaas. Je kunt ook niet aan een zwangerschapstest aflezen of het goed zit, tenzij je test ineens weer negatief is.
Nee helaas zegt dit niets over je zwangerschap. Ik had helaas 3+ Op de CB en een leeg vruchtzakje bij de echo met 7 weken. De onzekerheid van de eerste weken zijn slopend ik weet het. Maar probeer het los te laten en vooral jezelf niet gek te maken met testen.
Hoe je zwangerschap verloopt, kan zo'n test helaas niets van zeggen meid, dus dit kan je hier ook niet aan af lezen... Als hij afloopt kan het fout gaan, maar zelfs als je knal positieve testen hebt. Die eerste weken zijn nu eenmaal spannend en onzeker. Wou dat we een luikje hadden waardoor we elke dag even konden spieken. Wat kwaaltjes betreft, ik denk dat dat niet zoveel zegt, mits ze eerst we aanwezig waren en ineens allemaal weg zijn. Ik word nu pas heel misselijk, dit had ik de vorige keer al direct en mijn twee zwangerschappen ervoor helemaal niet, en de allereerste weer wel. Spugen hoef ik gelukkig (nog) niet. Maar de een heeft veel last van kwaaltjes, de ander weinig tot niets, daar zou ik me ook niet helemaal op vastpinnen. Geduld... En das het lastigst... 😁
Ik denk dat het hartstikke goed gaat komen! Ook ik ben angstig en heb dezelfde ovulatie dag als jij.. maar dat de cb oploopt is in iedergeval geen slecht teken en natuurlijk weet je nooit hoe iets loopt maar gewoon lekker gaan genieten er nu van!
Ook bij n lege vruchtzak loopt je hcg op. Je moet er aan denken dat als je nod eenmaal voorbij is dat de meeste zwangerschappen dan goed verlopen. Ik voel me de ene dag heel beroerd en de dag erna voel ik niks. De enige dag doen mn borsten pijn en de volgende dag voel ik er niks aan. Toch heb ik gisteren een echo gehad en schatte ze het op 8+5. Symptomen kunnen komen en gaan en sommigen hebben nergens last van. Die eerste weken zijn gewoon heel onzeker