Wat ben ik blij dat het bij ons goed weer is vandaag. Woensdag is m'n vrije dag, dus ook een beetje wasdag. Nu kan alles buiten hangen en is het zo droog. Op dagen dat het slecht weer is, hangt de was door het hele huis heen (traphekjes, stoelen, gordijnroede van de slaapkamer, ga zo maar door. De rest gaan in de energieslurpende droger. Ik word het een beetje (heel erg) zat! We hebben een klein huis, 2 slaapkamers en geen extra plek om te drogen, toch wil ik het niet meer in m'n leefruimte beneden hangen. Wie o wie heeft de ultieme tip?
Ja ik gebruik alleen maar de droger om eerlijk te zijn. Met 3 kleine kinderen en een klein huis wil ik echt geen was door het hele huis hebben hangen.
Hoi! Wij hebben ook in een klein huis gewoond en mijn vriend is nogal handig. Hij had een wasrek gemaakt dat je kon optakelen naar het plafond. Je takelde het naar beneden, hing de was erop, en takelde het weer naar boven. Het werkte met katrollen en touw. Het ging ergens in de gang zodat je het niet zo goed zag. Als je het interessant vindt, moet je het maar even laten weten, dan kan ik/hij uitleggen hoe hij dit had gedaan. Het was niet moeilijk!
Ik heb een droogmolen op mn balkon ( zo 1 van brabantia die je aan de muur kan hanger ) Als het droog is gaat het daarop en anders in de droger.
Daarom gebruik ik dan liever die energieslurpende droger... ipv van uren ergerend naar de ophangende was te kijken.
heb je een open trap toevallig? Ik heb dus een wasrek (door mn lieve papa gemaakt) boven het trapgat. En ook wel een droger btw, maar daar doe ik geen kleren in, alleen handdoeken enzo.
Ja hier zo'n rek voor aan de deur, kom alleen plek te kort met zijn 3e dus dan maar de droger of nog zo'n rek erbij halen
Waslijn/rekje boven je bad? Je zit/ligt in bad dus het stoort niet dat je ertegen zou botsen op die plek.
Ik kan niet uit je vrhaal opmaken of je in een woonhuis woont, maar wij hebben dus in het trapgat was ophangen. Dan hangt het niet in je directe woon/slaapomgeving.
Heel herkenbaar! Hier woon ik op 40m2 dus ontkom zowiezo niet aan het feit dat ik de was zie. Wat ik wel heb en erg blij mee ben is een vierkant rekje met drie lagen. Zal hier even een foto bijvoegen van hoe ik hem bijvoorbeeld weleens neerzet, t rekje is echt wel fijn en je klapt hem heel makkelijk op waardoor je hem tussen een kast of onder je bed kunt schuiven. Zie je dat rekje dus ook niet als je geen was hebt te drogen Op de foto staat hij in mijn douchebak, deur dicht en dan zie je het ook niet als je was hebt
ik heb een paar jaar geleden bij de blokker (volgens mij van leifheit) een droogmolen gekocht die je tussen de vloer en het plafond kan klemmen. Hij is zo groot als een normale droogmolen maar dus overal inhuis opzetbaar. zal online eens kijken voor een plaatje zo ziet ie er ongeveer uit: Marktplaats.nl > Leifheit garage droogmolen. Ideaal ! - Huis en Inrichting - Overige Huis en Inrichting
Hier zou het dan na 2 dagen nog niet droog zijn en sta ik met dat ding in de weg. Hier overigens geen trap, wil geen was in de slaapkamers terwijl we er slapen, deursystemen geen optie ivm hoeveelheid was.. thank of voor mn droger.
uhm waar niet.. Op balkon, douche, slaapkamer, woonkamer, gang.. waar je maar een vloer en plafond hebt. als je 'm niet nodig hebt, klap je 'm in en kun je het zelfs in de meterkast kwijt of ergens achter een deur ofzo btw: mijn appartement is 80m2 woonoppervlakte met extra slaapkamer.
Hier ook problemen mee. Ik heb nu een wasrekje aan de deur hangen en beneden in de berging staat een groter wasrek, maar daar duurt het veel langer voor de was droog is.. Handdoeken en beddengoed doe ik in de droger. Ik ben ook nog naar DE oplossing aan het zoeken. Ja maar dan staat dat ding toch alsnog in de weg? Mijn was is eig niet droog binnen 1 dag..