ik ben ingeknipt en moest dus gehecht worden, maar alles voelt nu anders aan en het ergste is mn... clit.. die doet zeer heeft iemand dit nog meer? heb vandaag een kijkje genomen daar beneden en ik herken mijn eigen kut niet eens meer (sorry voor het taal gebruik) is dat ook als je niet bent ingescheurt/geknipt? vind het wel jammer alles staat nu schots en scheef heb ik het idee en een pijnlijke clit.... ik hoop dat dat wel weer terug draaid!
Mijn clit doed ook zeer ben ook ingeknipt alles is verder wel goed genezen bij mij ziet het er nu juist mooier uit dan voorheen
tuurlijk wel, je moet het even de tijd geven, je bent nog maar net bevallen! Kijk over een ruime maand nog eens, dan lijkt en voelt het al stukken beter.
Kun je je voorstellen wat er gebeurd met zo'n plek als er zo'n poos zoveel druk opstaat? Dat is gewoon 1 grote beurse plek.. Bij mij was het in het begin ook meer opgezet, dat is allemaal bijgetrokken. Maar dat heeft gewoon tijd nodig. Ik zie nu ook niks meer van de hechtingen (totaal ruptuur). Ik voel ze nog wel zitten, maar dat is miniem.. Ik heb op advies van het ZKH arnica druppels gebruikt om de "blauwe plek" en hechting sneller te laten genezen...
Het voelt alsof je een ontplofte egel tussen je benen hebt hè... Over een paar weken ziet (en voelt) het alweer een stuk beter!
nee hoor... ik mis een groot gedeelte van mn binneste schaamlippen, mn clitoris is kleiner en alles staat helemaal open zodat ik meer kan zien dan me lief is... denk niet dat dat ooit terug draaid
Het komt vast wel weer in orde. Ik denk dat bijna iedereen na een bevalling schrikt Is ook niet gek. Je hebt nog vijf weken waarin je gecontrolleerd wordt door de verloskundige(n). Breng het eens ter sprake.
Inderdaad, zo voelde het wel de eerste week. Gelukkig zag het er hier ondanks de totaal ruptuur normaal uit.
ik heb dezelfde pijn ook heel lang gevoeld. Zeker tot 2 maanden na de bevalling. Zo nu en dan voel ik het litteken van de knip nog steeds trekken; mijn stuitje is er ook nog niet overheen.
Je bekkenbodemspieren zijn uitgerekt. Bij mij stond het ook helemaal open na de bevalling en de eerste weken erna. Ik dacht ook dat het nooit meer goed zou komen, maar het komt echt wel goed wat dat betreft. De andere 2 zaken weet ik niet, maar waarschijnlijk is het gewoon nog wat opgezwollen, waardoor alles kleiner lijkt...?
Mijn man schrok zich dood toen hij mijn poes zag na de bevalling! Hij trok helemaal wit weg en moest zelfs Fenneke even aan de verpleegkundige geven omdat hij bang was dat hij van zijn stokje ging Gelukkig heeft hij daar nu geen last meer van
joh je bent net bevallen! Ik heb pas na een week of 4 gekeken, eerder kon ik wel voelen (zonder eraan te zitten) dat het nog niet in normale toestand verkeerde! Komt goed hoor, geef het tijd!
Bij mij duurde dat ongeveer een week of 7 voordat de pijn weg was. Nu dit mijn clit nog weleens zeer vooral als ik ongi ben en bij weersverandering. Ook heb ik nog steeds een doof gevoel, dat kon volgens de gyn wel een jaar duren. Maar je bent net bevallen, geef het even de tijd.
Dat had ik ook de eerste 6 weken en ben ook geknipt. Het trekt echt allemaal bij, maar het heft echt zijn tijd nodig!
Nou bij mij hebben ze er ook een knip en plak werkje van gemaakt zeg....op peuterspeelzaalniveau 8) Het is nu een maand geleden, maar nog niet goed. (geen pijn meer hoor) Ze heeft een enorme knip gezet..(hoorde de schaar 3 keer gaan) Van buiten naar binnen gezien....eerste stukje dat is dicht alleen litteken...daarna komt een gat...met een bultje en daarna weer litteken... Ik vrees dus dat middenin mijn wond de boel niet goed bij elkaar gekomen is...ze twijfelde toen al met hechten...damn it... Hier idd ook midden door mijn binneste schaamlip geknipt..de ene helft is aan de onderkant gehecht de andere helft aan de bovenkant.. kan je nagaan hoe maf het er nu uitziet...ik kan me dus jou verhaal heel goed voorstellen.. Ik mag over ruim een week op nacontrole en ben benieuwd wat de gyn er van zegt...het gat moet dicht lijkt me..dus vrees voor nieuwe hechtingen..yikes..heb ik weer hoor
Ik heb het aan vrienlief gevraagd... die vond dat het er weer vanouds uitzag.. Was voor zijn doen ook heel begripvol.. zei dat het voor mij waarschijnlijk anders aanvoelde omdat ik me er zo van bewust was wat me doos heeft moeten doorstaan.... Maar idd.. na een tijdje gaat dat gevoel weg