Wij hebben met 15,5 week een geslachtsbepalingsecho laten doen. De eerste keer zag de echoscopiste direct wat het was, maar vervolgens kon ze geen goed beeld meer krijgen van het geslacht om dit met zekerheid te bevestigen. Twee dagen later mochten we terugkomen, heeft een collega nogmaals gekeken en bevestigd wat de eerste echoscopiste zei. Nu zijn we een paar dagen terug voor de 20 weken echo geweest en daar werd door twee mensen juist het andere geslacht genoemd. Nu twijfelen we dus enorm, omdat vier deskundige mensen hebben gekeken en er dus twee het fout moeten hebben. Kan iemand iets maken van deze foto's van de pretecho? (van de 20wk echo heb ik helaas geen goed foto)
Je zou zeggen idd een meisje (vanwege die 2 streepjes). Maar toen ik een paar dagen voor onze geslachtsecho bij de vk was geweest, zag ze ook duidelijk 2 streepjes die oplichtte (net als jouw eerste echo foto), maar ze kon geen duidelijkheid geven over het geslacht. Paar dagen later geweest voor geslachtsbepaling en toen was duidelijk een jongetje in beeld!
op basis van de bovenste foto, zeg ik een meisje. ik zou als ik jou was nog eens voor een geslachtsbepalings echo gaan bij een echo bureau met goede apparatuur, als je het echt wilt weten.
ik denk ook een meisje, p.s. moest je voor de pret echo betalen? want als alle foto''s zo zijn zou ik het er niet mee eens zijn. ik zou eisen voor mooiere fotos dan. of je geld terug vragen. groetjess
Bedankt voor de reacties! Toch wel grappig dat iedereen een meisje denkt te zien, omdat er dus op basis van deze twee foto's vrij overtuigd een jongen werd gezegd! Dan zullen ze het dus bij de pretecho wel mis gehad hebben en bij de 20wk echo goed (die zeiden een meisje). De foto's zijn in het echt wel iets scherper maar inderdaad niet echt mooi. Vinden we ook wel een beetje jammer (kostte geld ja) dus misschien gaan we gewoon nog een pretecho doen. Altijd leuk om nog een keertje te kijken!