Hey meiden, Dit is mijn 5e zwangerschap de andere 4 zijn helaas een miskraam geworden. Bij de eerste zwangerschap hadden we het gelijk tegen mijn schoonouders en (thuis)wonend schoonzusje van 15 verteld. Toen het misging hebben ze ons laten vallen als een baksteen en sinds kort is er weer contact. Nu zijn ze weer helemaal door het dolle heen en dringen zich nogal heel erg op. Mijn schoonmoeder is bij alle echo's aanwezig geweest die inwendig waren en voor ons dus super spannend. Nu weet ik dat mijn schoonzusje ook super graag mee zou willen naar een echo maar ik wil voortaan alleen gaan. Nu heeft mijn schoonmoeder tegen mijn schoonzusje gezegt dat zij volgende week mee mag en dat wij dus met zijn 4e gaan Als ik er dan wat van zegt dan ligt het volgens mijn smoeder aan mijn hormomen maar ik heb dus gewoon besloten dat het feest niet doorgaat en dat ik samen met vriendlief ga. Nu zijn mijn schoonzusje en mijn schoonmoeder helemaal beledigd... Ik vind zelf dat ik bepaal wie er mee gaat en vooral wie niet of zie ik dat verkeerd?
pfff natuurlijk beslis jij dat zelf!!!! Het is jou kindje, het is jou buik, het is jou lichaam!!! Dus als je ze niet mee wilt moet je dat gewoon zeggen en zij hebben dat maar te respecteren... niks hormonen!
Ben t met beide bovenstaande dames eens... En al zouden t WEL hormonen zijn... Die horen bij jou! Iig op dit moment... Wat jij (of je vriend) niet wilt, zou hier niet gebeuren.... Zeker gezien t baksteenverhaal, zou k er niet aan beginnen/mee doorgaan! Sterkte! Knufs
Moet ook zeggen dat ik me dood zou schamen als ik 3 mensen mee zou nemen voor een echo dan zit gelijk heel de wachtkamer vol
Tuurlijk beslis jij dit zelf! Mááár.. ik kan me ook wel voorstellen dat je schoonzusje erg graag mee wil gaan en eigenlijk is het toch ook wel erg lief dat je schoonmoeder ook zo betrokken is? Wellicht kun je met hen afspreken dat ze nog 1x mee mogen, maar dat jullie dit daarna liever samen doen. En als ze over een paar weken de kleine nog eens willen zien dan kunnen ze je vast wel verrassen met een leuke 3d/4d pretecho En wil je écht je schoonmoeder niet mee, dan kun je ook zeggen dat je schoonzusje een keertje mee mag (zonder je smoeder) en dat het daarna klaar is en jullie alleen gaan. Maar ik zou het zonde vinden als je hierdoor ruzie of wrijving krijgt, want volgens mij bedoelen ze het wel lief en leven ze gewoon erg mee? Maar ze moeten natuurlijk ook weer niet het idee krijgen dat dit hún zwangerschap is.
Je hebt HE LE MAAL gelijk! Je schoonmoeder moet blij zijn dat ze de eerdere keren mee mocht. Ik ben dol op mijn schoonmoeder maar voor die spannende momenten heb ik haar toch echt niet uitgenodigd. Als ze zich gedragen , kun je wellicht rond een week of 25 een leuke 3D echo plannen, dan weet je dat alles goed is (en evt wat het wordt) en dan kun je mee nemen wie je wilt. Laat je niet opjutten hoor!
Als je het echt niet wilt moet je het niet doen meis. ik zou dan wel voor die ene keer nog je schoonzusje meenemen omdat ze het zo graag wil en dan niet met schoonmoeder erbij. Ze hebben te respecteren wat jij wil toch. Het is jouw zwangerschap en jouw baby
Het is jou keus.. Wat ze ook piept of doet.. Het is jou keus (en die van je vent).. Ik vind het al heel wat dat ze bij die andere echo's was.. Mijn smoeder is ook overenthousiast, maar die hou ik met die dingen toch op een afstandje. Zo close zijn we nou ook weer niet. En ze zou ook gek reageren als er iets mis zou zijn. Dan zit ik straks met een smoeder die meer aandacht trekt dan ik, als er iets niet goed is..
Van mij mag mijn szusje wel een keer mee maar niet als het zo moet. Daar komt bij dat ik niet voor niks bij en gyno loop en nog steeds bang ben dat het weer fout kan zijn. Ik heb mijn smoeder beide keren niet meegevraagd en de eerste keer zat ze gewoon in de wachtkamer.
Pffff zou mooi zijn als ZIJ dat even wil bepalen voor jou!!! Hoe blij ze er ook nee is maar dat zijn jullie momenten. Als het zo al met de echo's gaat hoe moet dat dan als de kleine straks geboren is??! Meteen iets aan doen meid anders lopen ze straks helemaal over je heen. En daarbij zou ik manlief ook eens aanspreken dat hij zijn mond maar eens open doet! Succes!!
Ik vind het al heel wat wat jij toegestaan hebt, hier gaat er niemand anders mee naar de echo's dan mijn man. Toevallig morgen pretecho en dan mag m'n stiefzoon ook mee. Maar verder nee hoor! Ze kunnen meeleven inleven lief zijn zoveel ze willen. Maar echt niet...(maar ja ik ben ook gewoon niet sociaal)
ohhh dat ze dan gewoon in de wachtkamer zit!!!! Ja dit moet je echt afkappen anders heb je straks als je kindje geboren is veel gedoe. Levert je dan (en nu) alleen maar stress op en dat kun je echt niet gebruiken!!!! Echt tegen haar zeggen!!!! Succes
Ik zou haar volgende keer echt niet mee naar binnen laten. Zelfs al staat ze voor je neus in het ziekenhuis. Het is geen theeclub daar.. Ik vind het echt brutaal.. Staat je man ook achter je?
Pppfff dat je ze er uberhaupt bij wilde hebben de eerste weken . Jammer maar helaas hoor, ik stelde een pretecho voor ergens in het midden ofzo en de rest zijn medische echo's en imo hebben ze daar niets te zoeken als jij dat niet wilt!
Met een uitwendige echo zou ik er nog wel over willen denken als iemand heel graag mee zou willen. Maar met een inwendige echo? Mo way dat er dan iemand anders meegaat dan mijn man! Jij hebt dus gelijk hoor! Ik zou er niet aan moeten denken om een trien van 15 erbij te hebben bij een inwendige echo. Doe even zeg, mooi niet!
Ik zou zeggen dat je een dag later voor echo moet.... Zitten ze daar de hele tijd te wachten tot jullie komen.....