Vandaag is het 14 dagen geleden dat ik 10000 eenheden Pregnyl heb gespoten voor mijn IVF behandeling. De afgelopen 2 dagen ook getest en tot mijn frustratie blijft het streepje gelijk. Wie heeft dit ook meegemaakt?
Ik heb toen Ovitrelle gespoten maar heb echt pas getest na de 14e dag dus weet niet of het streepje ervoor helemaal weg was. Ik zie wel een licht streepje. Niet echt een hulp dus... Sorry, hoop dat het raak is!
ik zie geen streep, maar je hebt de 19e een tp gehad, je zit nu dus op 9 dpo, Mogelijk is het nog wat te vroeg
Ik zie hem. Bij mijn cryo tp, bleef het streepje ook eerst 2 dagen gelijk, waarnaar hij weer donkerder werd. Dus ik vind het er positief uitzien, al kan het nog alle kanten op.
Ik zie ook nog geen streepjes op de bovenste testen. De onderste een heel licht maar die is niet roze dacht ik. Ik zou over een paar dagen nog een test doen
Dank jullie wel dames voor de reacties! Ik heb een terugplaatsing gehad van een embryo van 3 dagen oud. Ik zit nu dus 12 dpo
Ik zie hier op de PC eigenlijk niets op je testen helaas. Bij sommige vrouwen blijft 10.000 eenheden Pregnyl lang in het lichaam, soms wil 14 dagen. En daar zit je nu op. Morgen of overmorgen nogmaals testen. Dan zou het spul er wel uit moeten zijn. Hopen dat het streepje dan donkerder is, want dan zou het goed nieuws kunnen betekenen!