Dag dames, Kijken jullie even mee? Ik heb hier kv test, het 2e lijntje ziet er zo wat blurry uit, is deze vals positief of mag ik toch blij zijn na 7 maanden??
Dit was de laatste test die ik bij de hand had . Straks na het werk even kijken of ik het kruidvat geraak.
Verscheen dit gelijk binnen 5 minuten? Of kwam dit pas na de 5 minuten en was hij eerst wit (dwz alleen 1 controlestreep). Ik zou hem als negatief beschouwen en idd even een nieuwe test doen.
Nee het was wel gelijk met de controlestreep zo. Straks toch een testje proberen te halen en die er morgenvroeg tegen aan gooien. Hoewel ik er al van uit ga dat het toch mis is.
Ik zou hem ook als ongeldig zien maar ik kan me wel voorstellen dat dit in je hoofd gaat zitten zeg. Ik duim in ieder geval
hij is niet goed doorgelopen en totaal niet betrouwbaar. ook al doe je er druppels water in... idd een nieuwe doen...
Mijn collega had er nog eentje liggen!! Er kwam een heel licht streepje binnen de 2 min. Turen jullie even mee? De kwaliteit van de foto hier gaat wel verloren .
whaaaaa !!! ik krijg het warm en kou tegelijk en de tranen in mijn ogen!! Nu duimen dat die goed oploopt!!
Ik dacht inderdaad dat hij er onduidelijker ging opkomen . Overmorgen doe ik nog een test en dan hoop ik dat die er iets meer vanaf knalt.
Kijk, dat ziet er beter uit! Hopelijk mag je blij zijn na 7 maanden en lopen ze mooi op! Zou morgen of overmorgen nog eens proberen met ochtendurine