ik heb met mijn ex bij het ziekenhuis gelopen daar is uitgekomen dat hij 40% vruchtbaar is... en bij is niks te vinden alles is goed..
Ze vraagt toch om tips.. niet om haar de les te lezen. Je hoeft jezelf niet te verdedigen! Ik zou even afwachten of je ongesteldheid op gang komt, zo niet dan opnieuw testen. Succes, zal voor je duimen.
Aangezien het de vorige keer dus aan je ex lag en niet aan jou. En je met je nieuwe vriend pas een half jaar bezig bent zou ik zeker nog 6 maanden wachten voordat je de stap naar de huisarts maakt. En voor verdere tips verwijs ik naar mijn eerdere bericht op pagina 1
Ik heb tot eisprong teunisbloem olie geslikt en vanaf eisprong tarwekiemolie. Ook heb ik na eisprong sokken gedragen ook snachts haha (tja of het nou echt werkt allemaal vraag ik me af. Maar was wel die 2 keer zwanger)
Hoi Sabine Ik heb voor mijn zwangerschap dit geslikt: - etos zwanger worden - vit b complex - vit E 400 - vit D - foliumzuur los tabletje - tarwekiemolie (vanaf cd 1) Dit is mijn 7e zwangerschap (3e kind) en al die keren dat ik aan mijn pillen cocktail ging, was het vrijwel direct raak. Het is maar een tip, hoop dat je er wat aan hebt. En inderdaad wat geschreven is, warme sokken. Goed warm blijven. Succes en ik hoop dat je binnenkort een positieve test in handen hebt! Groetjes
Wat bij mij het beste leek te werken is dat mijn vriend gestopt is met roken. Drie maanden daarna (ze zeggen dat 3 maanden na stoppen het zaad weer goed werkt) had ik mijn eerste echt positieve test. Dat ging meteen al mis en de maand erna weer een positieve test.
nee niet meer opnieuw getest maar ook nog niet ongie.. het is sins me eruit is gegaan in 2014 heel onregelmatig en ben ik vaak maar 2 of andere halve dag ongie... dus is moeilijk bij te houden helaas wacht deze week nog even af..
nog steeds niks van de ongie helaas naja we merken het wel hoe het deze maand afloopt ga in iedergeval de granaatappelsap proberen.. ga ik morgen gelijk halen.
heb nu al de hele avond steken bij me schaamstreek en beetje drukkend gevoel in me buik lijkt op ongie krampen maar is niet zo erg als dat ik normaal heb.
De hele avond de avond moet nog beginnen Het kan zijn dat wat je nu voelt de hroeipijn van een ei is. Dat zou betekenen dat je eisprong er binnen een aantal dagen aan kan komen.
Pff pijn blijft aanhouden kan het kwaad als ik 2 ibuprofen in neem ben namelijk allergische voor paracetamol..
Dat zou ik niet doen. En ik zou nog een keer testen. En alsndag negagiefnia proberen eea los te laten. Good luck!