Ik denk toch dat de zwtest op mijn eisprong heeft gereageerd. Lees hoer en daar dat dat kan en dan zou mij cyclus rond de 44 dagen zijn en dat kan best kloppen. Wanneer is het dan het beste om nog een test te doen? Dinsdag? Groetjes
Ik zou morgen weer een testj doen hoor en kijken of de streep niet duidelijker is... Ik heb nog noot zomaar streepjes gehad op een kruidvat...
Ik zie ook een heel licht roze 2e streepje ik zou zeker over 2 dagen weer testen Als je de test uit elkaar haalt en de test strip op de onderkant van de test legt dan zie je hem beter en kan je hem ook beter op de foto krijgen ik hoop dat je zo nog ff een foto plaats dan kunnen we hem beter zie . Maar voorzichtig gefeliciteerd
Het kan dat de test op je eisprong gereageerd heeft om dat te weten te komen, kun je 2 dagen na die test nog eens testen, dan zou indien er al hcg aanwezig is de test donkerder moeten zijn en zo niet dan was het je eisprong Ik hoop op de hcg en zie het streepje op de gesloopte test al heel goed ik duim voor je!
Ik zie ook iets, spannend ! Wanneer ga je weer testen ? Ik heb precies zo'n streepje op mijn test vanochtend, maar als ik een foto maak zie ik niks meer.
Volgens mij kan dat niet. Alleen een positieve ovulatietest bij een zwangerschap. geen positieve zwangerschapstest bij eisprong. Kun je een ovulatietest als zwangerschapstest gebruiken?
Op de onderste denk ik heel licht iets te zien. Het kan dat de ovulatietest op een zwangerschap reageert. Zie dat wel vaker voorkomen (of het moet allemaal toeval zijn). Ik heb ook weleens een ovulatietest gebruikt en daar was ook een goede streep op te zien en was toen niet zwanger. Kan er dus niks zekers over zeggen. Ik zal morgen of overmorgen nog een keer testen.