Wat lief zoveel reacties! Ik weet het ook echt niet zit zo in onzekerheid maar ga gewoon van het slechtste uit. Misschien dat ik vandaag nog ergens een test kan halen en dan test ik morgenochtend nog een keer. Ik laat het zowiezo weten! Groetjes
anders kan je miss beter die van cb doen met indicator dan zie je meteen de weken,dan kan je terugtellen als je zwanger bent, toch handig als.je zo onregelmatig bent. als je dan geteld heb is t miss wat makkelijker, beetje krom uitgelegd, maar t komt uit een goed hart
Ik snap je hihi maar ik denk dat het niet duidelijk genoeg is voor en cb indicator. Als ik alsnog duidelijk test doe ik hem wel! Tnx Groetjes
Nu moet ik zeggen dat die cb met indiator erg gevoelog is! Maar ik zou idd even doortesten en wachten of het streepje duidelijker wordt
hij is ook gevoelig want vanaf 1-2 {3-4} komt het er al te staan maar eerst een kv testje is wel goedkoper stel dat je toch niet zwanger bent anders ben je zo 13euro kwijt aan de.cb test nogmaals succes
Ik zie ook wel een streepje, heel licht maar toch. Was het negatief dan was het echt wit en geen twijfel mogelijk. Was zelfde streepje dat ik had bij vorige zwangerschap, 4 dagen voor NOD. Denk niet dat je positief kan testen op een zwangerschapstest als je je eisprong hebt. Dan zouden er veeeeeeel valse testen zijn volgens mij. Opnieuw testen dus morgen! Zal dan wel al duidelijker moeten zijn!
Ik heb net getest maar jammer genoeg was die helemaal wit! Zal dan toch wel me eisprong zijn. Test morgen nog een keer en dan weren we het zeker Tnx allemaal. Groetjes
Mijn test liep niet goed door hij bleef voor een gedeelte roze dus wat dacht ik ik föhn hem ff droog krijg ik dit weer! De strepen staan veelste dicht bij elkaar. http://i.imgur.com/piuCk.jpg Groetjes
is niet goed doorgelopen Is geen positieve test Doe er maar wat druppels water in...daarbij moet je ook geen test gaan fohnen hahaha
doe er indd met t pipetje 4druppels water in dan word ie weer "mooi" helpt ook als je test gelig word