De meesten van jullie hadden gelijk. Ik ben vandaag bij de gyn geweest en op de inwendige echo was baarmoederslijmvlies te zien van nog geen 3 mm dik, daar kan nooit een innesteling in plaats gevonden hebben. Ik kwam terecht bij de gyn omdat het vermoeden bestond dat de pil niet goed bij mij werkt. Dit vermoeden werd wel bevestigd omdat ik blijkbaar toch een eisprong door de pil heen krijg.. Ik ga nu stoppen met de pil en over op condooms. Leuk is anders maar ja wat kun dan verder nog hè. Bedankt voor het turen wat kun je jezelf soms gek maken hè...
Het probleem met anti-conceptie is dat ik oestrogeen niet kan verdragen, ik krijg er vreselijke migraine van... En dat niet alleen in de stopweek... Een spiraal zonder dat hormoon is net zo licht als deze pil en zal dus ook niet voldoende werken. We moeten nu goed nadenken over het feit of we compleet zijn of niet, als gezin. Wanneer we er volledig ervan overtuigd zijn dat we geen derde willen dan zal manlief er een knip in laten zetten. Maar hoe kom je er in godsnaam achter of dat is wat je wil?