Vorig weekend opzoek gegaan naar de 2v5 bij Etos. Had hier op het forum gelezen dat ze net zo fijn zijn als van de Kruidvat 2v5 en zelfse soort (simpele) test. Bij de (toch best grote) Etos in het centrum zag ik ze niet, dus ik vroeg aan een medewerkster waar ze moesten liggen. Nou, die vrouw keek me aan alsof ik gek was... 2!!! zwangerschapstesten voor maar 5??? Dat was wel heeeeeel erg goedkoop he? En nee, die hebben ze dus niet in het assortiment... Kopen jullie ze via internet of zullen ze misschien niet in elke winkel van Etos te koop zijn? Ben benieuwd. Groetjes, Larissa
hahaha (sorry dat ik lach maar dat stukje dat het wel heeeeel erg goedkoop is vond ik grappig) Hier zijn ze gewoon bij elke etos te verkrijgen. En op de site van test-point staat ook een lijst met verkooppunten waar ze dus testen verkopen. Daar kan je ze tevens ook online bestellen
ze zijn inderdaad van testpoint en te koop bij etos. zal even een plaatje zoeken voor je. deze zijn het:
jawel hoor. je hebt ook een zelfde pakje in het rose, die zijn een tientje (om en nabij) want dat zijn extra-vroeg testen. Maar deze zijn de gewone en 2 v 5 (de blauwe verpakking dus)
Ik wist ook helemaal niet dat ze ze bij etos ook hadden... dat is namelijk op loopafstand hier en de Kruidvat niet. Zag ze vandaag voor het eerst liggen
Hier hebben ze deze ook niet bij de Etos (of nou ja, bij de dichtsbijzijnde dan 10 minuutjes, woon in DL haha)
Bedankt voor jullie reacties meiden! Heb op de site van testpoint gekeken en volgens die site zouden ze wel bij de Etos hier in het dorp verkocht moeten worden. Nou ja, binnenkort nog maar eens kijken dan. Bedankt voor het plaatje Loe, geeft gelijk een duidelijk beeld van waar ik naar opzoek ben Zijn ze trouwens net zo gevoelig als de 2v5 van Kruidvat? Groetjes!