2v5 Etos, koop je bij... Etos???

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mama Larissa, Feb 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

Aug 11, 2009
    3,946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Vorig weekend opzoek gegaan naar de 2v5 bij Etos.
    Had hier op het forum gelezen dat ze net zo fijn zijn als van de Kruidvat 2v5 en zelfse soort (simpele) test.
    Bij de (toch best grote) Etos in het centrum zag ik ze niet, dus ik vroeg aan een medewerkster waar ze moesten liggen.
    Nou, die vrouw keek me aan alsof ik gek was... :)
    2!!! zwangerschapstesten voor maar €5???
    Dat was wel heeeeeel erg goedkoop he?
    En nee, die hebben ze dus niet in het assortiment... :(
    Kopen jullie ze via internet of zullen ze misschien niet in elke winkel van Etos te koop zijn?
    Ben benieuwd.

Groetjes,
    Larissa

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

hahaha (sorry dat ik lach maar dat stukje dat het wel heeeeel erg goedkoop is vond ik grappig)

Hier zijn ze gewoon bij elke etos te verkrijgen. En op de site van test-point staat ook een lijst met verkooppunten waar ze dus testen verkopen. Daar kan je ze tevens ook online bestellen

3. Loe

Loe Niet meer actief

ze zijn inderdaad van testpoint en te koop bij etos. zal even een plaatje zoeken voor je. deze zijn het:

4. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

Dec 16, 2012
    877
    0
    0
    Die heb ik hier ook wel is zien liggen maar die zijn geen 5 euro

5. Loe

Loe Niet meer actief

jawel hoor. je hebt ook een zelfde pakje in het rose, die zijn een tientje (om en nabij) want dat zijn extra-vroeg testen. Maar deze zijn de gewone en 2 v 5 (de blauwe verpakking dus)

6. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

Dec 28, 2012
    1,307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Ze werken goed hoor die testen! Ik heb ook positief getest met etos 2v5 en daarna met cb digital.

7. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ik wist ook helemaal niet dat ze ze bij etos ook hadden... dat is namelijk op loopafstand hier en de Kruidvat niet. Zag ze vandaag voor het eerst liggen :D

8. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Hier hebben ze deze ook niet bij de Etos (of nou ja, bij de dichtsbijzijnde dan 10 minuutjes, woon in DL haha)

9. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

Aug 11, 2009
    3,946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Bedankt voor jullie reacties meiden!

Heb op de site van testpoint gekeken en volgens die site zouden ze wel bij de Etos hier in het dorp verkocht moeten worden.
    Nou ja, binnenkort nog maar eens kijken dan.
    Bedankt voor het plaatje Loe, geeft gelijk een duidelijk beeld van waar ik naar opzoek ben :)
    Zijn ze trouwens net zo gevoelig als de 2v5 van Kruidvat?

Groetjes!

Share This Page