Ja ik weet dat er mensen zijn die 9 of 10 dpo al duidelijke testen hebben. Maar natuurlijk niet iedereen. En aangezien deze zo twijfelachtig is. Ik denk dat ik het gewoon heel graag WIL niet. Mijn geduld is een beetje op aan het raken, terwijl het natuurlijk nog best lang kan gaan duren.
Zw komen allemaal van China dus wat dat betreft Maar even een paar uur niks drinken en plassen en dan kun je best testen
sorry ik wil graag zeggen dat ik iets zie maar jammer genoeg zie ik gewoon niks ik hoop dat je over een paar dagen een mooie streep krijgt
Ik vind je kv wel echt negatief helaas, maar ik blijf erbij dat er op die eerste wel degelijk een licht streepje stond. Zeker op die latere foto's die je hebt geplaatst zag ik hem zowel op het negatief als op de gewone. Ik denk nog niet dat het helemaal game over is. Ik hoor veel negatieve dingen over kv hier de laatste tijd, misschien heeft die test gewoon veel meer HCG nodig. Ik blijf duimen!
Ik kan ook over 6 dagen testen (maar natuurlijk al stiekem getest...) Denk dat we even moeten wachten.... Bekijk bijlage 331574
Wanneer ga je weer testen? Nono fijn dat jij wel wat ziet. Hoop dat je gelijk hebt. Ik wacht nog even af....