goedemorgen allemaal, ik heb vanmorgen een vroege zwangerschapstest gedaan (kon niet wachten hihi) zouden jullie misschien even willen kijken? het streepje staat naar mijn idee te ver naar links? weet niet goed wat ik er van moet vinden had mijn plasje al weggegooid, zou ik over een paar uur nog een plasje en testje kunnen doen denken jullie? alvast bedankt voor het meekijken groetjes
Ik denk ook negatief vanwege de pennestreepjes op jouw testen. De teststreep moet even breed zijn als de controlestreep. Met die eerste hartjestest van Sensitest heb ik vaker een pennestreepje als jou gehad en was helaas echt niet zwanger. Maar hoever zit je nog van je NOD? Want dan is er nog hoop!
Ik zie wel iets op de 2e test maar lijkt meer een pennestreep zou sowieso, weet dat het moeilijk is, even wachten met testen...volgens je banner kun je pas over 6 dgn testen? Succes en hoop op alsnog een positieve test!
bedankt voor jullie reacties, ik had er na een half uur al water overheen laten gaan, maar het streepje blijft staan. als ik mijn langste cyclus aanhoud ben ik 6 dagen voor nod dus hoop is er zeker nog (hoop ik )
thanks meiden, nou had nog een testje gedaan en verdorie weer het zelfde zijn al die testjes zo? met mijn dochter vorig jaar had ik alleen omo wit en later een streepje... denk dat ik gewoon te graag wil, ik zie streepjessss! haha groetjes
nou meiden heb sensitest gebeld (daar had ik ze vandaan). duidelijkheid geven ze niet echt alleen dat het streepje alleen op hcg zou reageren (mits je hormonen slikt om zwanger te worden) en dan maakt het niet uit hoe dik de streep is mocht ik toch gewoon ongesteld worden is het volgens hun een vmk fijn heb ik dus helemaal niets aan haha!
fruitvliegje ik zie niets, of iets heel duns. Kruidvat test kopen en overmorgen nog eens proberen. Kan nog best te vroeg zijn dat je test
Ik lijk wel iets te zien, maar vind het niet echt overtuigend positief. Sensitete zelf zal natuurlijk nooit aangegeven dat ze slechte testen hebben . Zou ook even een andere test gaan proberen, bijvoorbeeld kruidvat 2v5 (hebben ze ook bij etos en trekpleister overigens). Succes!
sensitest heb ik ook gebruikt 2dgn voor nod heeele lichte streep met ochtendurine maar die middag met kv test getest en duidelijke streep sensitest (zeggen dat het 4dgn voor nod kan) maar zie steeds vaker vage streepjes op die testten voorbij komen) Mocht je toch ongi worden zou ik dat verhaal van ze met een vmk niet serieus nemen, want tuurlijk zeggen ze dat hun testten goed zijn ect... Morgen een testje van kv doen die zijn toch gevoeliger dan sensitest.. spannend
bedankt allemaal, maar denk dat ik naar de volgende ronde moet. heb net beetje bloed gezien bij het afvegen en heb een beetje ongi krampjes.. 6 dagen te vroeg, jammer maar helaas