hoi allemaal ik ben van de het week op genomen in het ziekenhuis met uitdroging nu we hebben aan gegeven dat we graag in geleid wilde worden omdat ik zo moe ben lichamelijke en geestelijk kan ik niet meer. omdat we veel verwerken hebben gehad. dat was ook het plan van onze eigen gynaecoloog. alleen de artsen van de verloskunde wouden het niet omdat het een week te vroeg is. waren het echt niet mee eens weten niet meer wat we moeten doen
Eisen kan je het niet. Duidelijk aangeven dat jullie (jij in het bijzonder) het echt niet meer trekt wel. Zou je eigen gyn ook vragen hoe en wat en waarom het eerst wel kon en nu niet. Of dat jullie het verkeerd begrepen hebben misschien. Sterkte en succes!
Inleiden doen ze niet zomaar natuurlijk en al helemaal niet bij 37+2 weken. Ik zou proberen een "deal" te sluiten. Zeggen dat je bereid bent om het tot ruim 38 weken uit te houden en je dus daarna ingeleid wilt worden. Zo toon je welwillendheid wat vaak tot betere uitslagen komt dan wanneer je iets gaat eisen! Hier ivm angsten (zie onderschrift) elke keer bij 36 weken geeist dat ze het moesten halen. Op een gegeven moment (bij de laatste) gezegd met 36+3 dat ik het nog max 7 dagen wou uithouden. De gyn zei dat ze liever over de 38 weken heen wouden gaan omdat ook zij een opwekking verantwoord moeten kunnen verklaren aan de kinderarts. Uiteindelijk zijn we tot 37+5 gekomen Een kindje komt wanneer hij er klaar voor is. Eerder halen moeten ze kunnen verantwoorden omdat eerder halen ook risico's kunnen meegeven
Eisen klinkt heel raar! Maar hangt ook van de situatie af denk ik Hier in het ZH mag je "eisen" als je 40 wkn bent dat je vanaf 40 wkn ingeleid kan en mag worden, Maar wel als er plek is (noodgevallen gaan voor) Krijg nu geplande KS, Ik heb wel inspraak als het niet meer gaat dat het eerder gehaald word mits de kleine het goed (en er klaar voor is) Dat vind ik persoonlijk wel fijn de inspraak daarin.
Tja eisen, das idd een groot woord, maar ik denk wel dat je er druk op kunt leggen. Ik wil ook dat ze mij gelijk gaan inleiden ( mits de weeen weer niet spontaan komen) als mijn vliezen breken. Heb de vorige keer drie dagen met gebroken vliezen gelopen, mte resultaat dat mijn zoontje heeft moeten knokken voor zijn leventje omdat hij geboren is met een longontsteking. Dit wil ik natuurlijk nooit weer!