Help! 10 dagen overtijd en testen negatief!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Toet94, 17 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toet94

Toet94 Nieuw lid

17 mei 2016
    3
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik ben nieuw op deze forum. Ik wil jullie graag een vraag stellen. Ik ben nog nooit door stress of iets overtijd geweest. Ik ben altijd netjes optijd! dit keer ben ik 10!!! dagen overtijd en ik heb vandaag nog een test gedaan en die ook negatief!! heb verder wel wat witte afscheiding, ik voel me moe en ben ik ook af en toe misselijk ook heb ik krampen in mijn buik!
    Ik ben erg in de war. Ik weet niet wat ik moet denken... Wie heeft dit ook meegemaakt en bleek toch zwanger te zijn?

Liefs
    Tuba

2. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Weet je zeker wanneer je ovulatie was?

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Het kan een keer voorkomen dat je lichaam een cyclus overslaat.
    Dat is op zich geen probleem hoor.

Hoelang ben je nu vd pil af?

Hopelijk breekt je ongi snel door of test je positief.

4. Toet94

Toet94 Nieuw lid

17 mei 2016
    3
    0
    1
    NULL
    NULL
    Nou het is een lang verhaal, ik heb in april een cyclusanalyse gehad, en ik had geen eisprong in april dat zij de gynaecoloog.
    Maar ik wordt wel regelmatig ongesteld. mijn cyclus duurt 28/29 dagen. ik vind het heel vreemd. en in maart zij de gyneacoloog dat ik wel een eisprong heb gehad. ook heb ik in beide maanden mooi dik baarmoederslijmvlies gehad. ik wordt hier wel erg onzeker van....
    liefs
    tuba

5. Toet94

Toet94 Nieuw lid

17 mei 2016
    3
    0
    1
    NULL
    NULL
    ik ben al 1 jaar van de pil af. dus ik denk niet dat het aan de pil ligt...

6. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Als je geen eisprong hebt gehad ben je ook niet overtijd. Dit kujkt er dus op dat je een ronde overslaat. Hoe rot ook, dit kan gebeuren. Zonder eisprong raak je overigens niet zwanger dus je symtpomen zeggen helaas niks. Je hoeft geen zwangerschapstest te doen want dat is zonde van je geld als je geen eisprong hebt gehad

Deel Deze Pagina