Hoi dames, ik ga er vanuit dat deze ovulatie test wederom negatief is .. Zie foto. (zucht) Hebben jullie echt knallers gehad met de ovulatietesten van zwanger en kids? Ben wel even benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.
Hoi, deze test is inderdaad niet positief. Ik gebruikte deze ook, en ja, heb enorme knallers gehad waarbij de test streep duidelijker was dan de controlestreep.
Nog niet positief inderdaad. Ik vind de testen van zwanger en kids heel fijn! Dit was mijn knaltest: Bekijk bijlage 501614
Dankjewel voor jullie reacties! Ik ben erg benieuwd wanneer ik een knaltest heb. Ik heb een hele onregelmatige cyclus dus afwachten maar. Ik word er wel een beetje ongeduldig van
Ik ben 7 maanden geleden bevallen en was ook erg onregelmatig daardoor, uiteindelijk op dag 22 een knaller, gewoon door testen en afwachten!
Hier ook enorm onregelmatig eerste zwangerschap helemaal geen eisprong toen dmv hormoon behandelingen zwanger geworden. Heb toen ook veel ovutesten gedaan (voor de behandelingen) werd daar niet wijzer van had altijd van die testen als jou. Nu na bevalling heb ik wel paar leer eisprong gehad en heb ook deze testen gebruikt toen we zwanger wilde worden van nummer 2 en vond ze echt fijn mijn knaller was ook echt als ik een donkerdere test streep had dan controle streep en voelde daarna mijn ei springen en zoalsnjr ziet nu zwanger met ondersteuning van deze testen haha maar blijf door testen ik testen echt ochtend en avond en plakte ze onder elkaar met daten en tijd erbij. Is ook handig voor als het niet meteen lukt dat je beetje een vergelijk hebt voor de rondes erna Succes en hou vol!
Ik gebruik ook deze ovulatietesten en heb meestal een bijna knaller (net iets lichter dan de controle streep). Heel af en toe wel een knaller (nu twee keer gehad), ik denk dat ik een korte LH piek heb. Dus wel al seksen als je dat nog niet deed en dan zie je vanzelf of ie verder oploopt of weer afloopt.
De gynaecoloog wil mij ook zo een soort behandeling geven maar zei er bij dat ik ook eerst zelf mocht proberen. Dit omdat het bij mij zo is dat ik wel een eisprong heb zo nu en dan maar niet altijd. Vervelend zijn die dingen he? Nu toch maar met de ovulatietesten begonnen en proberen zelf zwanger te raken. Lukt dat niet dan ga ik een soort gelijk traject in als jou. De testen even onder elkaar plakken is een goed idee. Tot nu toe had ik ze allemaal nog weg gedaan.
Ja wij seksen inderdaad gewoon wel en dan zien we het wel! De LH piek zal nog wel komen en zo niet dan hebben we in elk geval wel seks gehad