Vragen om extra controles?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Romymama, 19 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Hoi dames,

Ik zit op het moment absoluut niet lekker in mijn vel. Maak me continue druk over de kleine. Voel haar heel wisselend. De ene dag amper en de andere dag weer meer.
    Ik ben nu 25 weken zwanger. Ik ben veel ziek. Nu ook weer getroffen door een blaasontsteking die maar niet over wil gaan. Blijf verhoging/koorts houden.
    Kortom, zit ik gewoon echt niet lekker in mijn vel en maak me gewoon zorgen over of de kleine het allemaal wel goed doet. Ik heb dit eigenlijk al sinds begin van de zwangerschap maar toen kon ik ook elke keer uitleven naar de echo's, die ik ook wat extra heb gehad ivm verloskundige in opleiding.

Ik weet gewoon niet zo goed wat ik met mezelf aan moet.. Zal ik dit bespreken met de vk? Ik voel me ergens zo'n aansteller..
    Het zou mij waarschijnlijk wel wat helpen als ik extra controles zou krijgen maar ik weet niet of dat zomaar kan..

Iemand tips? Of zijn er dames die ook in hetzelfde schuitje zitten?

2. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Ik zou je verloskundige bellen en dit bespreken, je bent geen aansteller! Als het jou helpt meer vertrouwen te krijgen in je zwangerschap/jezelf/je baby door een extra controle, is er geen vk die dit zal weigeren. Al kom je een keertje om alleen maar het hartje te luisteren of even met de echo te kijken.

Ik herken het nu niet meer, maar wel de eerste 18 weken van de zwangerschap. Ik voel de baby nu heel goed, daarvoor dus nog niet zo. Ik werk zelf in het ziekenhuis, en kreeg elke 2 weken een echo, dat was net genoeg om me vertrouwen te houden. Sterke meid, en ga op je gevoel af.

3. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Dankje voor je reactie Dopey! Ik heb morgen controle dus dan ga ik het meteen ter sprake brengen. Vandaag is het namelijk ook weer erg rustig..

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Als ik je vraag of je een 'niet pluis gevoel' hebt...herken je je daar dan in?Zo ja,meteen bespreekbaar maken.

5. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Ja dat heb ik op sommige dagen zeker Pipo. Dat is vooral op de dagen dat ik haar zo weinig voel.. En nu ik zelf de hele tijd verhoging / koorts heb en me niet lekker voel. Op die avonden kan ik 's avonds letterlijk wel janken.

6. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Zulke dingen moet je altijd bespreken met je vk.
    Daar ben je echt geen aansteller in hoor.

Misschien kan je wekelijks langs komen om naar het hartje luisteren.

7. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Dankje, ga ik zeker doen!

8. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ik zou t zeker bespreken anders ga je nog hele lange weken tegemoet. En beter te vaak dan te weinig. Helaas weet ik daar alles van. Succes morgen!

Deel Deze Pagina