Vandaag precies 7 dagen na Ovitrelle en ik vermoed dat die dag ook mij ei is geweest. Nu ben ik al een paar dagen aan het testen om te kijken wanneer de Ovitrelle geen vals negatief meer aangeeft. Het is allemaal nog erg vroeg, weet ik, maar toch lijkt hij vandaag niet veel lichter te zijn geworden. Daarbij is mij temp vandaag ook weer hoger.. Zien jullie verschil in de testen?
Ja, de rechter is donkerder. Maar mijn ervaring met ovitrelle is dat ik tot wel 10 dagen na het spuiten wisselende testen had..
Ovitrelle kan de test beïnvloeden. Het duurt ongeveer 10 dagen voordat het uit het lichaam is. Ik hoop dat het raak is!
ik vind de rechtertest ook donkerder, maar ik dacht altijd dat als testen weer op gingen lopen dat er dan eigen HCG bij kwam. Hopelijk is je test morgen nog weer donkerder. Als dat zo is dan denk ik dat het gelukt is. Heel spannend dit! Ben erg benieuwd naar de volgende test
Ja ik wil ook graag geloven dat als hij donkerder wordt dat het dan 'eigen' hcg iswat erbij komt. Maar dat lijkt me op dit moment nogal vroeg (7dpo).. Nu de test is opgedroogd lijkt het verschil nog duidelijker ook..alleen is de controle streep dat ook dus zegt ook weer niks
Zojuist weer getest.. 8 dagen na Ovitrelle (en ei denk ik) Hij wordt in ieder geval niet lichter en temp blijft 37,2..hmmmm...
ik vind hem ook oplopen. Volgens mij is de controlestreep iets lichter dan die van gisteren en het teststreepje donkerder dan die van gisteren dus duidelijk opgelopen!
Zo duidelijk als hij gister leek opgelopen, zo duidelijk is hjj nu lichter geworden. 9 dagen na Ovitrelle nu. Vorige keer testte ik na 11 dagen nog héééél licht. Daar lijkt het nu ook naar toe te gaan.. Toch jammer
shit zeg! Dacht echt als de test oploopt moet er wel eigen HCG bij zitten. Niet leuk! Ik duim dat hij toch alsnog weer gaat oplopen en dan van eigen aangemaakte HCG. Ik bedoel 9 dagen na ovitrelle dan kan het nog alle kanten op toch?
Ovitrelle/Pregnyl kan inderdaad in tegenstelling tot natuurlijk HCG schommelen en is veelal pas gemiddeld rond 10 dagen uit je lichaam.
Ik heb altijd echt gewacht tot 11 dagen na Ovitrelle met testen juist om de reden dat je misschien valse hoop krijgt.. Hopelijk loopt je test toch nog op en ben je toch zwanger!
Dank voor jullie reacties! Ik word er elke maand weer beter in om mezelf voor de gek te houden Het is idd nog vroeg, te vroeg misschien wel. Nu zou ik eigenlijk moeten zeggen; we wachten maar rustig af tot nod (ma/di)..