Hallo meiden, Wil even wat voorleggen.. Ik heb een zwangerschapstest (cassette) van zwanger & kids. Deze drogen altijd ultra wit op. Nu ben ik 3 dagen voor mij NOD en heb vanavond een test gedaan. In eerste instantie niks te zien.. Na 30 minuten kijk ik weer naar de test en zie dit.... Wie heeft ook deze ervaring met deze testen en hoe liep dat af?
Morgen inderdaad opnieuw testen en hopen op een zelfde resultaat maar dan binnen de afleestijd. Spannend!
Ziet er toch nog roze uit maja wel echt buiten de afleestijd. Mijn eerste test dacht ik ook niets te zien en toen een paar seconde later kwam er toch een streepje en toen de inwerktijd voorbij was (dat ze zeggen kijk na 5 min en binnen 10 ofzo) stond er toch een mooi streepje!
Denk wel dat je positief mag zijn, hij is roze dus geen indroger.. Vind persoonlijk testen aflezen na afleestijd niet zo erg want nooit valse streepjes gehad na afleestijd maarja meningen verschillen. Alleen de z&k dipstick maar die gaf al vals streepje binnen de tijd
Hoi Sandramarije, Ik heb ook al een stuk of tien van deze testen versleten. Maar tot nu toe nooit een streepje ook geen indrooglijntje. Op jou test van gisteren zag ik dus wel duidelijk een streep!
ik zou een kV test halen... ziet er positief uit.. ik teste zelf altijd in de middag duidelijker geen idee hoe het kan..
Ik zie op beide testen een streepje. Maar ik zou een andere test proberen Ik zou gaan voor de kruidvat 2 voor 5 Ik duim voor je