Mijn lichaam voelde aan dat ik genoeg had van de onzekerheid en is vandaag alvast begonnen met menstrueren Dat is dus al 10 dagen na de Ovitrelle. Zo'n korte lf heb ik niet eerder gehad maar ik vind het wel prima nu. Vol vertrouwen naar de volgende ronde! Overigens testte ik vanochtend nog steeds (licht) positief.
Oooh sorry mensen... Ik ben er toch nog niet helemaal uit. Mijn 'menstruatie' (die dus minstens 3 dagen te vroeg is) is alweer gestopt, helemaal weg. Ik heb wel al de hele dag ontzettende menstruatie-hoofdpijn maar mijn temp blijft 37.2. En dus heb ik net tóch nog een keer getest..en dit is het resultaat:
Ja heb weer getest maar hij is weer net zo licht als gisterochtend.. Zal toch echt het laatste restje Ovitrelle geweest zijn. Het is nu 11 dagen na Ovitrelle en ik denk ook 11 na ei. Maar misschien heb ik dat mis en is mijn ei later geweest. Bloedverlies is tot nog toe ook echt bij dat van gisteren gebleven. Was helderrood dus lijkt me ook geen (late) innesteling. We wachten maar weer af dus..